Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Любопитство, а не съмнение
Един от начините да изградите успешен бизнес е като създадете нещо иновативно и невиждано досега, вместо да се позиционирате на пазар, на който вие не сте единственият избор на потребителите. За да постигнете това, според основателя на JavaPresse Coffee Company, Радж Жана, трябва да се съобразите с поне едно от тези три неща.
Любопитство, а не съмнение
Иновативните продукти обикновено са „извън кутията“, което означава, че в началото хората вероятно биха помислили техните създатели за луди. Идеята за всяко едно от най-добрите неща на нашето време е звучала странно в началото, но в това се крие изкуството на иновацията.
Така че, бъдете любопитни и си представете продукти извън границите на предлаганото на пазара в момента. Бъдете любопитни и не се съмнявайте в успеха на измисленото от самите вас – няма как да знаете, докато не опитате.
Не създавайте продукт въз основа на конкуренцията
Много често хората обръщат внимание на конкурентни на пазара продукти и проектират своя на тяхната база, вместо да създадат нещо по-добро.
Същевременно Джеръми Делк, изпълнителният директор на Delk Enterprises, отбелязва, че когато една фирма се стреми към инвестиции, го прави „на сляпо“, без да гледа другите компании в бранша. „Да гледате от други как се прави или да копирате домашното на конкурентите си може да ви донесе малки подобрения, но няма да поставите съществена дистанция между себе си и другите“, споделя той.
Дизайн мисленето
Опитайте да приложите тази методология в процеса на създаване на продукта ви. При дизайн мисленето хората винаги заемат централната позиция, в този смисъл то е синоним на подход, ориентиран към човека.
Започнете с формирането на прототипи на продукта си и след това потърсете съвети от хора от таргет групата си. Тестването е част от иновативния процес, затова е най-важно. Без да знаете дали на вашия потребител ще му хареса да използва продукта ви, няма да го убедите да си го купи.
Нищо от това не е невъзможно – ако сте любопитни, достатъчно смели да излезете от зоната си на комфорт и се захванете с дизайн мисленето, само ще улесните процеса.
По материал на Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.