Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Маркетинг урок от новия албум на Тейлър Суифт
Тейлър Суифт е една от най-успешните музикални изпълнителки, чиито концерти пълнят стадионите... Освен тази година, разбира се. След началото на пандемията тя тайно записа и изненадващо публикува нов албум, кръстен Folklore, по който е работила от дома си.
От него можем да научим за един добър маркетинг ход, пише в изданието Inc.com Джеф Хейдън.
Новият проект на Суифт вече е достъпен в стрийминг платформите, където са публикувани 16 песни. Бонус изпълнение обаче е включено само при купуването на CD, винил или касетка. А доставката им изисква търпение – за нея се изчаква от 3 седмици до цели 4 месеца. Вероятно докато пристигнат, ако сте сред най-големите фенове на Суифт, песните отдавна ще са ви омръзнали, но бонус песента може да ви мотивира да слушате отново целия албум, което ще възвърне и задържи интереса ви към него. Тази идея може да е в отговор на закъсненията в доставките заради COVID-19, но това не омаловажава ефективността ѝ от гледна точка на маркетинга.
Помислете – можете ли да обогатите с нещо подобно във вашата стратегия, за да се възползвате от извънредните условия? Можете ли да предложите подобна услуга или продукт, който да накара клиентите ви да се върнат отново към вашия бранд на по-късен етап?
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.