Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Мигът на маркетинга
Специализиран софтуер отваря врати към напълно нови отношения с клиентите
Всеки ден милиарди хора по света изживяват множество моменти, които са важни за тях и за близките им. От гледна точка на маркетолозите тези моменти създават безброй "сигнали", които включват не само контекст (например къде се намира човек или какво устройство използва), но и намерение - какво иска или планира да направи потребителят. Тази комбинация от контекст и намерение е златна мина за специалистите, защото им дава повече възможности да бъдат релевантни и свързани с потребителите откогато и да било преди.
Тези моменти, в които клиентът е готов да разкрие своите предпочитания и да бъде повлиян, ние наричаме "мигът на маркетинга". Този подход е наличен и достъпен днес благодарение на технологичните инструменти, създадени и усъвършенствани, за да осигурят максимално добро разбиране и клиентско изживяване. Ефективният маркетинг е гъвкав и таргетиран най-вече защото притежава необходимата информация за клиентите си.
SAP Hybris Marketing Cloud позволява на маркетолозите успешно да общуват с клиентите, събирайки информация през множество канали както за минали взаимодействия, така и за очаквано поведение и настоящи мотивация и намерения. От друга страна, технологията позволява лесно да бъде идентифицирана правилната аудитория, да бъдат изградени правилните кампании с персонализирани послания и те да бъдат доставени през множество комуникационни канали.
Кои са ключовите аспекти на SAP Hybris Marketing Cloud?
- Инструменти за сегментация на големи обеми данни, които позволяват правилното таргетиране с актуална клиентска база данни;
- По-гъвкави и целенасочени кампании, спестяващи ненужни маркетингови разходи;
- Целенасочени и релевантни предложения и послания;
- Многопластови и многоканални кампании през имейл, SMS, социални мрежи, платено търсене, физическа интеракция и др., както и продължение на съществуващите лийдове;
- Автоматизирани кампании, които улавят и реагират на клиентските взаимодействия;
- Маркетинг календар с 360-градусов поглед върху всички кампании;
- Пълен поглед върху представянето на всяка кампания в реално време;
- Интеграция - едно общо приложение за създаване на идеи, анализ, планиране, колаборация, изпълнение и проследяване на представянето.
Advertorial: Начо Стригулев, Венцислав Савов
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.