Милениалите не се трогват от марки

Милениалите не се трогват от марки

Едва 50.5% от т.нар. „милениали“ или поколението Y са лоялни към определена марка, твърдят повечето проучвания в тази област напоследък. Не е изненадващо, предвид факта, че електронната търговия разшири избора им, чрез разнообразните инструменти за сравнение и специалните оферти на уебсайтовете, които се борят за вниманието им. Те не харчат парите си само за един бранд, а това поставя предизвикателството как да им продаваме ефективно, така че да се върнат отново при нас.

Разберете как комуникират милениалите

Стандартна реклама със закачлив слоган определено не действа тук. Факторът, важен за решението за покупка при милениалите, е личната препоръка от близките или социалните докозателства, получени от връстниците им. Това е подредбата, в която това поколение предпочита да комуникира:

  • Съобщения в платформи като WhatsApp и Facebook Messenger
  • Имейл (тук е много важна темата)
  • Социални медии
  • Телефонни обаждания
  • Лично взаимодействие

Придържайте се към тази йерархия, когато става въпрос за маркетинг, продажби и потребителско обслужване.

Предложете им помощ, вместо поредната продажба

Милениалите имат всички инструменти и необходимото време да вземат решение за покупката. Могат да анализират бранда от глава до пети, да открият негативите му в социалните медии и блоговете и да продължават да сравняват цените, дори когато вече са на място в магазина ви.

За да спечелите вниманието и лоялността им, се превърнете в полезен за тях ресурс. Милениалите няма да купят един продукт, просто защото е най-добрият и най-евтиният. Бърз преглед в Google може да докаже точно обратното. Фокусирайте се върху това да научите потребителя си защо това, което вие предлагате, е най-добрата възможна опция за тях. Погалете егото им. Говорете им за техните наболели проблеми и какво прави компанията, за да им помогне да ги разреши.

Включете емоционалния компонент

Милениалите дълбоко се интересуват за повече неща, отколкото предишните поколения – икономиката, правата на животните, екологията и куп други социално важни каузи. Обединете ги около нещо подобно, за да спечелите тяхната привързаност. Можете да го направите по следните два начина:

  • Сторителинг. Не се притеснявайте да излеете сърцето си. Споделете личен проблем, който ви е засегнал. Дайте на бранда си човешко лице, в което всеки потребител да припознава самия себе си.
  • Изберете кауза. Очевидно, не трябва просто да избирате, в името на скока на продажбите. Да сте фалшиви би било убийствено за бранда, а ако ви хванат, няма връщане назад. Изберете нещо, от което наистина се интересувате и силно искате да подкрепяте. Не забравяйте да споделяте с потребителите си и новости около каузата.

Бъдете прозрачни

Прозрачността на бранда е много по-важна за потребителите, отколкото си мислите. Голяма част от тях споделят, че ще действат по-лоялно към един бранд, ако той промотира абсолютна прозрачност.

Всички са изморени от реклами, които им предлагат нещо брилянтно и дори се чувстват преследвани от промоциите онлайн.

Много от майките на милениалите споделят, че нямат против да плащат повече за напълно прозрачен продукт.

А какво точно влиза в изискванията за прозрачност?

  • Компанията да предостави пълен списък с всички съставки
  • Компанията да посочи свои сертификати и признания
  • Компанията ясно да заяви как се произвеждат и обработват продуктите ѝ
  • Компанията да показва списък с алергени

Да продавате на милениали е много по-лесно, отколкото си мислите, ако сте способни да се докоснете до тяхното мислене и приемете мотивите зад решенията им. Днес, за да рекламираш успешно и да спечелиш потребителския интерес, трябва да положиш повече усилия.

Абдулахи Мохамед, основател на Oxygenmat; превод: Габриела Беличовска

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ