Мтел продължава да работи с „The Smarts“

Мтел продължава да работи с „The Smarts“

Рекламна агенция „The Smarts“ ще продължи да обслужва Мтел и през следващата година. През лятото телекомът обяви конкурс, като в надпреварата участваха BBDO, Saatchi&Saatchi, McCann Erickson – София, както и „The Smarts“, рекламна агенция на Мтел от 2014 година.

Основен фактор при избора бяха предложените цялостни решения и демонстрираното познаване на телеком бизнеса от страна на агенцията.

През следващите месеци агенцията ще разшири екипа, обслужващ Мтел, за да отговори на по-големия обем работа и на дългосрочните бизнес цели на телекома в посока постоянно развиване и предлагане на всички телеком услуги на клиентите на компанията.

„The Smarts“ е независима рекламна агенция, създадена през 2008 година. Тя предлага на клиентите си пълно рекламно обслужване и стратегически консултации в сферата на маркетинга. През 2014 година „The Smarts“ започнаха работата си за Мтел с имиджовата кампания, която представи новата комуникационна платформа на  компанията - „Ти водиш".

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
На днешната дата, 17 септември. Вяра, Надежда, Любов. Празник на София
Естония започна строителство на мащабни отбранителни съоръжения до границата с Русия
Фон дер Лайен обещала на Тръмп ЕС по-бързо да спре да купува руски петрол и газ
Жителите на София ще могат да следят градския транспорт в реално време
Зеленски обяви ръст на учителските заплати и студентските стипендии въпреки войната
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Премиерът: Безводието се дължи и на климатични фактори, и на лошо планиране