Мтел продължава да работи с „The Smarts“

Мтел продължава да работи с „The Smarts“

Рекламна агенция „The Smarts“ ще продължи да обслужва Мтел и през следващата година. През лятото телекомът обяви конкурс, като в надпреварата участваха BBDO, Saatchi&Saatchi, McCann Erickson – София, както и „The Smarts“, рекламна агенция на Мтел от 2014 година.

Основен фактор при избора бяха предложените цялостни решения и демонстрираното познаване на телеком бизнеса от страна на агенцията.

През следващите месеци агенцията ще разшири екипа, обслужващ Мтел, за да отговори на по-големия обем работа и на дългосрочните бизнес цели на телекома в посока постоянно развиване и предлагане на всички телеком услуги на клиентите на компанията.

„The Smarts“ е независима рекламна агенция, създадена през 2008 година. Тя предлага на клиентите си пълно рекламно обслужване и стратегически консултации в сферата на маркетинга. През 2014 година „The Smarts“ започнаха работата си за Мтел с имиджовата кампания, която представи новата комуникационна платформа на  компанията - „Ти водиш".

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Опасност от конфликт с Китай: Индия започна мащабно строителство на военни съоръжения в Хималите
Как да разберете дали другите ви слушат
На днешната дата, 26 декември. Имен ден празнуват Давид, Йосиф, Йосифа
Мистерия: Мегаполис с 10 милиона души остана с блокирана сателитна навигация за 6 часа
Рапърът P. Diddy обжалва присъдата си за сексуални престъпления и настоява за освобждване
Скъсана фланелка на Марадона беше продадена на търг за 179 000 долара
Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж
Най-големите банки в САЩ са увеличили стойността си с 600 милиарда долара до края на 2025 г.