Мтел продължава да работи с „The Smarts“

Мтел продължава да работи с „The Smarts“

Рекламна агенция „The Smarts“ ще продължи да обслужва Мтел и през следващата година. През лятото телекомът обяви конкурс, като в надпреварата участваха BBDO, Saatchi&Saatchi, McCann Erickson – София, както и „The Smarts“, рекламна агенция на Мтел от 2014 година.

Основен фактор при избора бяха предложените цялостни решения и демонстрираното познаване на телеком бизнеса от страна на агенцията.

През следващите месеци агенцията ще разшири екипа, обслужващ Мтел, за да отговори на по-големия обем работа и на дългосрочните бизнес цели на телекома в посока постоянно развиване и предлагане на всички телеком услуги на клиентите на компанията.

„The Smarts“ е независима рекламна агенция, създадена през 2008 година. Тя предлага на клиентите си пълно рекламно обслужване и стратегически консултации в сферата на маркетинга. През 2014 година „The Smarts“ започнаха работата си за Мтел с имиджовата кампания, която представи новата комуникационна платформа на  компанията - „Ти водиш".

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
Ще плащаме ли „такса водомер”, без дори да ползваме вода?
Бързото ранно разпространение на птичи грип в Европа поражда опасения от нова криза
Гърция предоставя на концесии за природен газ четири блока край Пелопонес и Крит
Продажбата на активи на „Лукойл" ще става след решение на МС при одобрение от ДАНС
Anthropic и Google Cloud сключват мащабна сделка за AI чипове
Лидерите на страните от ЕС са направили първа крачка към използване на замразени руски активи в полза на Украйна
Културни кодове: Кандидатстването за работа стана твърде скъпо начинание