Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|На какво вярвате?
Един от най-големите ви врагове като предприемачи е дезинформацията. В дигиталното пространство има много грешни съвети, особено по отношение на маркетинга в социалните медии. За съжаление голяма част от тези насоки изглеждат разумни, но без правилното проучване или знание, може да застрашите бъдещето на бизнеса си. Вижте 5 мита за маркетинга в социалните медии, с които да внимавате.
Негативната обратна връзка може да бъде игнорирана
В маркетинга не става дума за това единствено да промотирате позитивните страни на бранда си. той включва и управлението на негативната обратна връзка, насочена към работата ви. Когато видите такава, отговорете стратегически и бързо. Така ще покажете на потребителите, че се вслушвате в думите им и имате интерес към това да промените мнението им.
Имейлите вече не работят
Маркетингът в социалните медии не трябва да се разглежда като заместване на други методи, а като инструмент, който може да увеличи достигането до таргет аудиторията ви. Имейлите все още имат роля в кампаниите, така че продължавайте да ги изпращате. Все още си струва.
Социалните медии и контент маркетингът са в две различни кампании
Това е още едно невярно понятие. Социалните медии ви дават платформа, от която можете по-лесно да разпространявате съдържанието си. Едното не работи добре без другото и разбирането на този факт е от решаващо значение.
Маркетингът в социалните медии е основно за генериране на нови клиенти
Разбира се, тази стратегия ще ви помогне да достигнете до нови клиенти, но това никога не трябва да е основната ви цел. Проучвания установяват, че последователите на корпоративните акаунти са били техни фенове още преди да ги последват. Маркетингът в осциалните медии е по-добре да бъде използван за задържане на настоящите клиенти, а не единствено като стратегия за експанзия.
Метриките в социалните медии нищо не казват
Социалните медии предоставят много показатели, които можете да измерите – от кликовете на потребителите до поведението им. Всичката тази информация показва дали кампанията си е струвала инвестицията и какво можете да промените. Единствено трябва да установите кои метрики са най-важни за постигането на целите ви.
Маркетингът в социалните медии е ефективен, единствено ако знаете как да го правите. Митовете за него са безброй, а това, че им се доверявате може да попречи на бизнеса ви да постигне успех.
Том Попомаронис, вицепрезидент на иновациите в Massive Alliance, за Entrepreneur.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.