Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|На ръба на продажбата
Когато клиентът дойде в магазина ви и е твърдо решен да не купува, няма нищо, което да го убеди в противното. Но когато иска да купи от вас, е важно да го разберете бързо и да му помогнете да реши. Има няколко индикации за това, а истински добрите търговци ги улавят бързо и не се колебаят да ги използват в своя полза.
Клиентът докосва продукта
Когато един клиент докосва продукта, шансът да обмисля покупката му е огромен. Той не се интересува от процента продажби, който гоните – за него е важно какво точно ще притежава, ако си купи от вас – дали ще бъде качествено, полезно и дали ще улесни живота му.
Като докосва предлаганото от вас, потребителят сигнализира, че е готов да го направи негово притежание. Когато един човек влезе в магазина, можете да го поканите да разледа обстойно ваш артикул. Ако не си направи труда дори да го докосне, вероятно няма и да го купи.
Ако обаче след любезния ви поздрав веднага започна да пипа продуктите, той е готов да купи. В този момент служителят ви трябва да се включи с финални убеждаващи думи, че е време клиентът да отвори портмонето.
Клиентът докосва портмонето, кредитната карта или парите си
Когато един клиент извършва някое от тези действия, също обмисля покупката. Понякога го прави, защото не разполага с много време и трябва бързо да купи нещо, за да продължи с останалите ежедневни задачи.
Клиентът пита за методите на плащане в магазина
Потребителите могат да питат много неща, понякога от чисто любопитство, а друг път с ясната цел да обмислят как да платят това, което вече са си харесали в магазина.
На въпроса за методите на плащане трябва да давате възможно най-пълен отговор – в кеш, с чек, с кредитна или дебитна карта, с дигитална валута и т.н. Потребителят вече е готов да купи от вас, но ако не се подсигурите достатъчно, можете да го загубите на финалната права.
Клиентът се интересува от гаранционен договор
След като прецени, че има нужните средства и ще му е наистина от полза, клиентът започва да се интересува от допълнителните преимущества на продукта, сред които е и гаранцията. Особено когато клиентът ви все още не е купувал от вас, е важно тя да е с по-продължителен период, така че да има достатъчно време да тества устойчивостта и здравината на продукта, за да се увери добре, че покупката си е заслужавала.
Клиентът пита за инсталация и поддръжка
Подобно на въпросите за гаранцията, и този е знак, че клиентът вече добре е обмислил възможностите си и му остава съвсем малко да купи от вас. Допълнителните услуги, като например инсталация и поддържка, ще мотивират потребителят да направи покупката, особено ако са безплатни.
Тези 5 признака не са приложими към всеки бизнес, но поне един от тях ще помогне на вашия. Когато откриете клиент, в който разчитате един или няколко от тези знаци, продажбата ви е почти в кърпа вързана. Финализирайте я без много колебание!
По материал на Medium.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.