Награди за всички

Награди за всички

Потребителите търсят и очакват награди и разпродажби като част от изживяването при пазаруване онлайн. Съвместно проучване на American Banker и Monigle сред 5000 клиенти на банки показва, че „наградите и лоялността остават от първостепенно значение за клиентското изживяване“, пише Джордан Глейзиър за Entrepreneur.

Той посочва и три програми за награждаване, които търговците могат да разгледат, за да стимулират клиентите си, или пък за да са наясно защо да не залагат на тях.

Оферти, свързани с карти

Офертите, свързани с карти, обвързват конкретна платежна карта и печелят на потребителя възстановяване на пари или отстъпки от избрани търговци, стига клиентът да е активирал наградата предварително и стига да използва посочената карта.

Те обаче са свързани и с отклоняване на човек от естествения процес на онлайн пазаруването, за да активира офертата. Това са допълнителни няколко стъпки.

Все пак свързаните с карти оферти могат да са полезни за клиентите, които ги търсят и използват. Със своята подробна история на трансакциите издателите на карти могат да насочват тези програми към правилните хора. Търговците на дребно могат да си спечелят и нови клиенти.

Шопинг портал

Често срещана тактика е да предлагате връщане на пари и отстъпки чрез портал за пазаруване. При този модел се създава отделна секция в акаунта на един клиент, където се събират оферти, свързани с връщане на пари. След това клиентът може да избере да пазарува директно от линковете на търговеца. Всъщност клиентът трябва да щракне на линка в шопинг портала, за да получи офертата. Това позволява проследяване.

Удобно е клиентът да има на едно място всички намаления, но това също не е идеалното изживяване за него, защото трябва да помни няколко стъпки. Шопинг порталите привличат някои брандове да предлагат оферти, защото аудиторията им има висок процент намерение за извършване на покупка. Те обаче са извън обичайното потребителско поведение. Много от компаниите с подобни оферти забелязват, че по-малко от 2% от хората предприемат действия, свързани с порталите за пазаруване, докато повечето се насочват директно към сайта на марката.

Компания за пазаруване

Както подсказва заглавието, подобни инструменти остават с купувача в хода на нормалното и ежедневно поведение при онлайн покупки. Те често са под формата на добавки в браузъра. Независимо дали на мобилни устройства или на настолни компютри, тези функции показват налични оферти в реално време, докато клиентът разглежда уебсайта на дадена марка.

С тези „спътници“ в шопинга не е необходимо активиране на оферта или посещаване на конкретна страница. По същество се предлага персонализирано изживяване и показване на информация за оферти за уебсайтовете, които отделният потребител посещава. Трябва да се отбележи, че такива софтуерни решения има предимно за десктоп.

По материал на Джордан Глейзиър за Entrepreneur

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Франция оправда блогърите, които твърдяха, че Бриджит Макрон е мъж със сменен пол
Джейми Даймън с остро послание към Европа: Вие губите!
Британска суперяхта за 80 млн. паунда изгоря за 5 часа в елитния френски курорт Сен Тропе
Производителят на медицинските роботи da Vinci открива завод за 42 млрд. евро в Първомай
Неизвестно за известните: The Doors дават името, а Ерик Клептън е първият клиент на най-музикалното кафене в света
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Украйна ще получи от Германия оръжейни системи с далечен обсег на действие до края на юли
Шефът на Nvidia Дженсън Хуан изравни Уорън Бъфет по богатство