Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Цветният код според Shutterstock
Социалните мрежи се разрастват, което още повече придава значение на това брандовете да работят върху визуалните си елементи, за да гарантират, че посланията им се открояват в потока.
Видеото е най-важно на този фронт, като възходът на TikTok добавя повече инерция на промяната към видеа. Използването на цветовете също може да е ключово, като правилното приложение на актуални цветове и палитри помага на марките да се придържат към интересите на аудиторията, пише Social Media Today.
В това отношение докладът за цветовите тенденции на платформата за лицензирани снимки и илюстрации Shutterstock може да ви даде ценна информация. Вижте повече в инфографиката.
[[{"fid":"388461","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":5329,"width":791,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Източник: Shutterstock
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.