Не бъдете фалшиви, и то точно сега!

Не бъдете фалшиви, и то точно сега!

С все повече хора, работещи от вкъщи в последните седмици, имейл платформите са се превърнали в същинско виртуално работно място. Вероятността потребителите да видят имейлите ви се увеличава, затова трябва да се възползвате максимално. Не се преструвайте обаче, че нищо не се е случило – вместо това, променете стратегията и се опитайте да сте полезни в създалата се извънредна ситуация.

5 неща, които да не правите точно сега:

  • Изразяване на солидарност

Да, всички сме заедно в тази криза, но тя не трябва да е предпоставка за сближаване, с надеждата, че ще бъдете запомнени с голямо възхищение, след като всичко приключи.

  • „Надявам се, че си добре в тази криза“

Дори при нормални обстоятелства, това изречение често звучи обидно, тъй като веднага навлиза в личното пространство на човека отсреща. По време на пандемия тази „загриженост“ изглежда още по-излишна, и дори фалшива.

  • Продажби

Парадоксално е в този момент да се опитвате да продавате. По време на пандемия специфичните за продажбите думи (безплатно, гарантирано, висококачествено и т.н.) изглежда изключително неуместно.

  • Плащания

Да, нормално е да сте притеснени за приходите си в този момент. Да, потребителят е закъснял с плащането. И да – искате да платят първо на вас, а не на някой друг. Сега обаче въобще не му е времето.

  • Ангажиране на неактивни потребители

В един момент от развитието ви даден потребител се отказва от вас, става неактивен. Изглежда излишно да напомняте на тези хора за себе си точно сега.

2 имейла, които да изпращате:

  • „Как да помогна?“

Шансовете потребителите ви да се чудят как да постъпят в създалата се ситуация са много големи. Ако искате със сигурност да ви възприемат позитивно, е напълно уместно да предложите помощта си.

  • „Ето какво мога да направя и какво не в този момент“

Ако клиентите ви зависят от вашите продукти или услуги и заради пандемията нямате възможност да удовлетворявате потребностите им както досега, задължително трябва да ги информирате, и то възможно най-бързо, дори това да означава, че ще се наложи да потърсят помощ при ваш конкурент.

По материал на Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
На днешната дата, 11 ноември. Започват „Вълчите празници”, имен ден празнуват Мина, Минчо, Виктор, Виктория
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
За последно: Милиардерът Уорън Бъфет ще дари 1,35 млрд. долара за благотворителност, преди да се оттегли
САЩ призовават съюзниците от НАТО да спрат да купуват руска енергия
Резултатите от конкурса "Мениджър на годината 2025" бяха представени пред Обществения съвет. Победителят става ясен тази вечер
Сенатът на САЩ прие законопроект за слагане на край на парализата с бюджета
Италианската кухня може да стане част от световното културно наследство на ЮНЕСКО