Не бъдете фалшиви, и то точно сега!

Не бъдете фалшиви, и то точно сега!

С все повече хора, работещи от вкъщи в последните седмици, имейл платформите са се превърнали в същинско виртуално работно място. Вероятността потребителите да видят имейлите ви се увеличава, затова трябва да се възползвате максимално. Не се преструвайте обаче, че нищо не се е случило – вместо това, променете стратегията и се опитайте да сте полезни в създалата се извънредна ситуация.

5 неща, които да не правите точно сега:

  • Изразяване на солидарност

Да, всички сме заедно в тази криза, но тя не трябва да е предпоставка за сближаване, с надеждата, че ще бъдете запомнени с голямо възхищение, след като всичко приключи.

  • „Надявам се, че си добре в тази криза“

Дори при нормални обстоятелства, това изречение често звучи обидно, тъй като веднага навлиза в личното пространство на човека отсреща. По време на пандемия тази „загриженост“ изглежда още по-излишна, и дори фалшива.

  • Продажби

Парадоксално е в този момент да се опитвате да продавате. По време на пандемия специфичните за продажбите думи (безплатно, гарантирано, висококачествено и т.н.) изглежда изключително неуместно.

  • Плащания

Да, нормално е да сте притеснени за приходите си в този момент. Да, потребителят е закъснял с плащането. И да – искате да платят първо на вас, а не на някой друг. Сега обаче въобще не му е времето.

  • Ангажиране на неактивни потребители

В един момент от развитието ви даден потребител се отказва от вас, става неактивен. Изглежда излишно да напомняте на тези хора за себе си точно сега.

2 имейла, които да изпращате:

  • „Как да помогна?“

Шансовете потребителите ви да се чудят как да постъпят в създалата се ситуация са много големи. Ако искате със сигурност да ви възприемат позитивно, е напълно уместно да предложите помощта си.

  • „Ето какво мога да направя и какво не в този момент“

Ако клиентите ви зависят от вашите продукти или услуги и заради пандемията нямате възможност да удовлетворявате потребностите им както досега, задължително трябва да ги информирате, и то възможно най-бързо, дори това да означава, че ще се наложи да потърсят помощ при ваш конкурент.

По материал на Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ