Не бъдете фалшиви, и то точно сега!

Не бъдете фалшиви, и то точно сега!

С все повече хора, работещи от вкъщи в последните седмици, имейл платформите са се превърнали в същинско виртуално работно място. Вероятността потребителите да видят имейлите ви се увеличава, затова трябва да се възползвате максимално. Не се преструвайте обаче, че нищо не се е случило – вместо това, променете стратегията и се опитайте да сте полезни в създалата се извънредна ситуация.

5 неща, които да не правите точно сега:

  • Изразяване на солидарност

Да, всички сме заедно в тази криза, но тя не трябва да е предпоставка за сближаване, с надеждата, че ще бъдете запомнени с голямо възхищение, след като всичко приключи.

  • „Надявам се, че си добре в тази криза“

Дори при нормални обстоятелства, това изречение често звучи обидно, тъй като веднага навлиза в личното пространство на човека отсреща. По време на пандемия тази „загриженост“ изглежда още по-излишна, и дори фалшива.

  • Продажби

Парадоксално е в този момент да се опитвате да продавате. По време на пандемия специфичните за продажбите думи (безплатно, гарантирано, висококачествено и т.н.) изглежда изключително неуместно.

  • Плащания

Да, нормално е да сте притеснени за приходите си в този момент. Да, потребителят е закъснял с плащането. И да – искате да платят първо на вас, а не на някой друг. Сега обаче въобще не му е времето.

  • Ангажиране на неактивни потребители

В един момент от развитието ви даден потребител се отказва от вас, става неактивен. Изглежда излишно да напомняте на тези хора за себе си точно сега.

2 имейла, които да изпращате:

  • „Как да помогна?“

Шансовете потребителите ви да се чудят как да постъпят в създалата се ситуация са много големи. Ако искате със сигурност да ви възприемат позитивно, е напълно уместно да предложите помощта си.

  • „Ето какво мога да направя и какво не в този момент“

Ако клиентите ви зависят от вашите продукти или услуги и заради пандемията нямате възможност да удовлетворявате потребностите им както досега, задължително трябва да ги информирате, и то възможно най-бързо, дори това да означава, че ще се наложи да потърсят помощ при ваш конкурент.

По материал на Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Как експеримент с оптични влакна може да спаси застрашените косатки?
Учени откриха иновативна формула, която лекува анемията без да води до стомашен дискомфорт
На днешната дата, 22 октомври. Рождениците днес
Застаряването на населението се задълбочава: 24% от хората у нас са над 65 години
Как да се сдобиете с всичко, което поискате
Лидерство и изкуството да задаваш въпроси
Инвестиция отвъд числата - или когато качеството е по-важно от количеството
Христо Иванов пред президента: Носителят на третия мандат ще трябва да бъде посредник