Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Не бъдете фалшиви, и то точно сега!
С все повече хора, работещи от вкъщи в последните седмици, имейл платформите са се превърнали в същинско виртуално работно място. Вероятността потребителите да видят имейлите ви се увеличава, затова трябва да се възползвате максимално. Не се преструвайте обаче, че нищо не се е случило – вместо това, променете стратегията и се опитайте да сте полезни в създалата се извънредна ситуация.
5 неща, които да не правите точно сега:
- Изразяване на солидарност
Да, всички сме заедно в тази криза, но тя не трябва да е предпоставка за сближаване, с надеждата, че ще бъдете запомнени с голямо възхищение, след като всичко приключи.
- „Надявам се, че си добре в тази криза“
Дори при нормални обстоятелства, това изречение често звучи обидно, тъй като веднага навлиза в личното пространство на човека отсреща. По време на пандемия тази „загриженост“ изглежда още по-излишна, и дори фалшива.
- Продажби
Парадоксално е в този момент да се опитвате да продавате. По време на пандемия специфичните за продажбите думи (безплатно, гарантирано, висококачествено и т.н.) изглежда изключително неуместно.
- Плащания
Да, нормално е да сте притеснени за приходите си в този момент. Да, потребителят е закъснял с плащането. И да – искате да платят първо на вас, а не на някой друг. Сега обаче въобще не му е времето.
- Ангажиране на неактивни потребители
В един момент от развитието ви даден потребител се отказва от вас, става неактивен. Изглежда излишно да напомняте на тези хора за себе си точно сега.
2 имейла, които да изпращате:
- „Как да помогна?“
Шансовете потребителите ви да се чудят как да постъпят в създалата се ситуация са много големи. Ако искате със сигурност да ви възприемат позитивно, е напълно уместно да предложите помощта си.
- „Ето какво мога да направя и какво не в този момент“
Ако клиентите ви зависят от вашите продукти или услуги и заради пандемията нямате възможност да удовлетворявате потребностите им както досега, задължително трябва да ги информирате, и то възможно най-бързо, дори това да означава, че ще се наложи да потърсят помощ при ваш конкурент.
По материал на Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.