Новата наука на потребителските решения


През последните повече от 20 години д-р Тери Ву е ангажиран с предоставянето на нови прозрения, свързани с това как човешкият мозък взема решения за осъществяването на една покупка. Голяма част от знанията си в областта на невронауката придобива в университетите „Дюк“ и „Вандербилт“ в САЩ, а фокусът му върху потребителските нагласи ражда ново поле в комуникациите, това на невромаркетинга.

Д-р Ву създава две маркетинг фирми, специализирани в оптимизацията на търсещите машини (SEO), а комбинацията от познанията му в невронауката и маркетинга помага продажбите на редица бизнеси бързо да набъбнат. Повече по темата разказва специалистът в лекцията си за TED.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
След повече от десетилетие: NASA загуби връзка с орбиталния апарат на Марс Maven
Парламентът прие на първо четене удължителният бюджет за 2026 година
Зетят на Тръмп се оттегля от офертата на Paramount Skydance за придобиване на Warner Bros. Discovery
МАЕ: Глобалното търсене на въглища достигна рекордно високо ниво тази година, очаква се спад до 2030 г.
Норвегия ще взривява собствени мостове в случай на военен конфликт
Рекорд: Испания отчете близо 100 млн. туристи през 2025 г. и дебне конкуренцията