Новата наука на потребителските решения


През последните повече от 20 години д-р Тери Ву е ангажиран с предоставянето на нови прозрения, свързани с това как човешкият мозък взема решения за осъществяването на една покупка. Голяма част от знанията си в областта на невронауката придобива в университетите „Дюк“ и „Вандербилт“ в САЩ, а фокусът му върху потребителските нагласи ражда ново поле в комуникациите, това на невромаркетинга.

Д-р Ву създава две маркетинг фирми, специализирани в оптимизацията на търсещите машини (SEO), а комбинацията от познанията му в невронауката и маркетинга помага продажбите на редица бизнеси бързо да набъбнат. Повече по темата разказва специалистът в лекцията си за TED.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Простреляха приближения до Тръмп консервативен активист Чарли Кърк
Зеленски призова за създаване на въздушен щит над Европа
Показното убийство на Чарли Кърк: ФБР издирва стрелеца, след като задържаните по-рано бяха освободени
Времето: Студен атмосферен фронт носи облаци и дъжд
Учени развъждат редки и застрашени видове в най-дългата река в Китай
Кристин Лагард приветства управителя на БНБ Димитър Радев като наблюдател в Управителния съвет на ЕЦБ
УНИЦЕФ: България е сред страните с най-високи нива на затлъстяване сред децата в Европа
Бизнес перспективи: Ще запази ли ЕС забраната за продажба на нови дизелови и бензинови коли?