Новата наука на потребителските решения

През последните повече от 20 години д-р Тери Ву е ангажиран с предоставянето на нови прозрения, свързани с това как човешкият мозък взема решения за осъществяването на една покупка. Голяма част от знанията си в областта на невронауката придобива в университетите „Дюк“ и „Вандербилт“ в САЩ, а фокусът му върху потребителските нагласи ражда ново поле в комуникациите, това на невромаркетинга.

Д-р Ву създава две маркетинг фирми, специализирани в оптимизацията на търсещите машини (SEO), а комбинацията от познанията му в невронауката и маркетинга помага продажбите на редица бизнеси бързо да набъбнат. Повече по темата разказва специалистът в лекцията си за TED.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Киев: Русия е струпала 110 000 войници близо до стратегически важен украински град
Путин е готов да съкрати военните разходи на Русия на фона на опасенията от рецесия
Финансовият министър иска криминализиране на подпомагането на деца за участие в онлайн залагания
В Будапеща ще се състои ежегодният гей парад въпреки официалната забрана
Тръмп прекрати търговските преговори на САЩ с Канада, помрачавайки надеждите за нови споразумения
Променят движението в центъра на София до 8 юли заради протести срещу еврото
Джеф Безос се ожени за Лорън Санчес на пищна церемония във Венеция
Иран погребва висши командири и ядрени учени, убити в конфликта с Израел