Нов маркетинг директор на Huawei в България

Нов маркетинг директор на Huawei в България

Дарина Иванова е новият маркетинг директор за мобилните устройства в "Хуауей Технолоджис България".

Тя ще отговаря за маркетинговата стратегия на бизнеса и ще управлява отношенията с партньори на българския и македонския пазар, встъпвайки в новата позиция от месец април.

Има повече от 17 години опит в рекламната и маркетинг индустрия. Голяма част от кариерата й протича в рекламна агенция Publicis, част от най-голямата комуникационна група Publicis Groupe (сега Publicis One България), където прекарва 13 години на различни позиции, последните от които са директор „Нов бизнес и стратегическо планиране“,  заместник управляващ директор на агенцията и член на управителния съвет. От 2016 година работи като маркетинг директор в DizzyRiders.bg – стартъп и онлайн медия за автомобилната общност у нас. Придобива професионалния си опит, управлявайки стратегическото планиране, рекламна комуникация и развитие на брандове като Vivacom, Renault-Nissan Bulgaria, Банка ДСК, Heineken, Nestle, L’Oreal, Технополис и др.

“Сферата на мобилните технологии е бързоразвиваща се и динамична индустрия, в която крайният потребител задава посоката на развитие. За мен е предизвикателство и чест да поема тази позиция, за да може да продължим, заедно с целия екип в компанията, да затвърждаваме водещата позиция на "Хуауей" на българския пазар и да отговаряме по най-добрия възможен начин на интересите и очакванията на българските потребители на мобилни устройства“, коментира Дарина Иванова.

За Huawei Consumer Business Group

С 16 центъра за проучване и развитие в страни като Германия, Швеция, САЩ, Русия, Индия и Китай, услугите и продуктите на Huawei се разпростират в повече от 170 държави, обслужвайки повече от една трета от световното население. Huawei се нарежда на трето място по поръчки на мобилни телефони за 2014 г., по данни на компанията. Като една от трите бизнес групи на Huawei, Huawei Consumer BG предлага мобилни телефони, високоскоростни мобилни устройства, домашни устройства и облачни услуги. Глобалната мрежа на Huawei се гради на 20 години опит в телеком индустрията и е посветена на това да предоставя последните технологични развития на потребителите по света.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
На днешната дата, 11 ноември. Започват „Вълчите празници”, имен ден празнуват Мина, Минчо, Виктор, Виктория
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
За последно: Милиардерът Уорън Бъфет ще дари 1,35 млрд. долара за благотворителност, преди да се оттегли
София влиза за първи път в престижна класация на PwC за европейските имотни пазари
Европейската комисия изплаща на България 438,6 млн. евро по плана за възстановяване
Сирия се присъединява към водената от САЩ коалиция срещу „Ислямска държава“
Италианската кухня може да стане част от световното културно наследство на ЮНЕСКО