Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Временен магазин? Бъдете първи!
Временните магазини (т. нар. pop-up stores) превземат търговията на дребно и разчупват утвърдения традиционен модел. Идеята за тях възниква през 90-те години на миналия век в мегаполиси като Лондон, Лос Анджелис и Ню Йорк Сити. От изкуство до мода, през технологични джаджи до храна, във временните локации може да се продава абсолютно всичко, така че вероятно се вписват добре и във вашата стратегия за развитие.
Специфични детайли
Временните магазини обикновено функционират с продължителност от 3 дни до 3 месеца. Най-подходящите места, на които е добре да бъдат позиционирани, са градски центрове, улици с голям човекопоток и молове.
Цените, които поддържат, в повечето случаи са по-ниски от тези в традиционните магазини, а зад отварянето им би трябвало да има някаква цел – повече разпознаваемост на бранда, представяне на специални колаборации, лансиране на нов продукт, тестване на местен пазар и т.н.
Какви са предимствата?
Връзка с повече клиенти. Временният формат позволява лично да опознаете клиентите си и да изградите по-голяма връзка с тях.
Повече продажби. Около 95% от всички покупки все още се осъществяват офлайн.
Разпознаваемост. Потребителите и медиите обичат вълнението около временните магазини. Излезте офлайн и изграждайте разпознаваемост и в реалния свят.
По-евтино е. Да отвориш временен магазин е около 80% по-евтино от отварянето на традиционен такъв.
Тестване на нови пазари. Когато един бранд реши да навлезе на нов, непознат до момента пазар, временният магазин е чудесен начин да го тества.
Кой може да отвори такъв магазин?
Абсолютно всеки. Големи брандове като LIDL и Dior вече тестваха тази концепция. През ноември, като част от тазгодишната си празнична стратегия, веригата супермаркети приветства почитателите на виното в специален бар за дегустация на тъмно. „Лидл Шато Ноар“ заработи за три уикенда на територията на три британски града – Лондон, Глазгоу и Манчестър.
От своя страна, модната къща Dior, която опитва да навлезе на мексиканския пазар, отвори два традиционни магазина през октомври в Мексико Сити, а този месец създаде и два временни такива, на територията на крайбрежните курортни градове Канкун и Тулум.
В България обаче все още няма добър пример за навлизащата концепция – вие можете да поставите началото!
По материал на The Store Front
Редактор: Габриела Беличовска
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.