Обявиха състава на журито за наградите Effie® България

Обявиха състава на журито за наградите Effie® България

Обявиха състава на журито за наградите Effie® България

Подбран състав маркетингови специалисти с доказан опит и професионализъм ще оценява най-ефективните кампании, участващи в конкурса Effie България2019.  Деветнадесет представители на комуникационни агенции, рекламодатели, медии, агенции за пазарни изследвания и независими консултанти ще журират заявки за кампании, създадени за и реализирани в България от 1 януари, 2018 до 30 септември, 2019 г.

Три са възможните срокове за подаване на заявки и материали за участие в конкурса:

07.10.2019 г. – първи срок за подаване на заявки и материали

14.10.2019 г. – втори срок за подаване на заявки и материали

22.10.2019 г. – краен срок за подаване на заявки и материали

Членовете на журито тази година са:

Анастасия Томешкова директор Бизнес трансформации, Brandworks / Publicis Groupe България
Валентина Белчева маркетинг мениджър за Югоизточна и Централна Европа "Продукти без лекарско предписание", SANOFI
Велимира Петрова
търговски директор, Nova Broadcasting Group
Галя Прокопиева – изпълнителен директор, Икономедиа
Гергана Иванова – управляващ партньор, The Smarts
Грета Колева – управляващ директор, Proximity Sofia / BBDO Group
Десислава Проева
директор „Продажби“, bTV Media Group
Елиза Грънчарова
маркетинг директор, Кока-Кола България
Зорница Тодорова – мениджър за България, New Age Media/Cinema City Bulgaria
Иво Алтънов управляващ директор, Noble Graphics
Калина Жулева – управляващ партньор, Generator
доц. д-р Кристиян Постаджиян – преподавател по реклама, Нов български университет
Марчела Абрашева регионален директор за Югоизточна Европа, Kantar TNS
Мартин Димитров – творчески директор, Nitram
Мария Гергинова – управляващ директор, Mindshare/ част от групата Огилви
Мирослава Георгиева – търговски директор, GFK България
Петя Стоянова – директор
Маркетинг комуникации, А1
Силвия Костова
началник управление „Корпоративни комуникации и маркетинг“, Пощенска банка
Юлиан Добрев – създател и директор изследвания, BluePoint – агенция за маркетингови консултации и изследвания

Дванадесетото поред издание на конкурса тази година е под наслов „Успешните кампании се познават от пръв поглед“.  Наградите, които се организират от Българска асоциация на комуникационните агенции (БАКА), са символ на успешната маркетингова комуникация и фокусират вниманието върху най-ефективните и работещи идеи.

За много агенции и компании Effie България не е просто признание, а и начин да се отличат най-успешните практики в рекламната и маркетингова индустрия. Именно това прави надпреварата една от най-важните за комуникационния бранш, а работата на победителите служи за отправна точка при определянето на нивото на целия пазар.

Всички заявки и материали за участие трябва да бъдат изпратени до офиса на Българската асоциация на комуникационните агенции на ул. Сан Стефано 14, вх. Б, ет. 3, ап. 10.

Наградите Effie България 2019 очакват своите нови носители. 

 

За повече информация, посетете www.effiebulgaria.org.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ