Органични, живи, футуристични

Органични, живи, футуристични

Препоръките за това как трябва да изглеждат дизайните в социалните медии тази година нямат край и дават разнообразни представи за това на какво да заложат брандовете. Органични, живи и футуристични трябва да са те според платформата Tailwind, който е провел проучване, за да установи кои са основните тенденции, които е най-вероятно да резонират с 2022 година.

Пълните резултати от проучването са тук, а техен съкратен вариант има в следващата инфографика.

[[{"fid":"389030","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":2955,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Лидерът на опозицията в Турция: Събрани са над 25 млн. подписа в подкрепа на кандидатурата на Екрем Имамоглу за президент
На днешната дата, 14 декември. Имен ден празнуват Снежана, Снежа, Снежанка
Какво можем да научим за лидерството от шефовете на JP Morgan, Netflix и Nasdaq?
Беларус освободи Nобелов лауреат и опозиционери в замяна на облекчаване на санкции от САЩ
Археолози: Римската окупация е донесла нови болести в Британия
Шефът на Бундесбанк се е прицелил в председателския пост на ЕЦБ
Андрей Бабиш отхвърли варианта Чехия да гарантира заем за Украйна
Ердоган след среща с Путин: Мирът не е далеч