Органични, живи, футуристични

Органични, живи, футуристични

Препоръките за това как трябва да изглеждат дизайните в социалните медии тази година нямат край и дават разнообразни представи за това на какво да заложат брандовете. Органични, живи и футуристични трябва да са те според платформата Tailwind, който е провел проучване, за да установи кои са основните тенденции, които е най-вероятно да резонират с 2022 година.

Пълните резултати от проучването са тук, а техен съкратен вариант има в следващата инфографика.

[[{"fid":"389030","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":2955,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Зеленски с пакет от мерки за подпомагане на украинците през зимата
Кристин Лагард припомня: Два месеца остават до присъединяването на България към еврозоната
Китайският президент Си Дзинпин предлага създаване на глобален орган за регулиране на изкуствения интелект
На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
Уолстрийт смята, че токенизацията ще промени световните пазари. Сега е ред на златото
Методът 1-2-48 за борба с бърнаута