Органични, живи, футуристични

Органични, живи, футуристични

Препоръките за това как трябва да изглеждат дизайните в социалните медии тази година нямат край и дават разнообразни представи за това на какво да заложат брандовете. Органични, живи и футуристични трябва да са те според платформата Tailwind, който е провел проучване, за да установи кои са основните тенденции, които е най-вероятно да резонират с 2022 година.

Пълните резултати от проучването са тук, а техен съкратен вариант има в следващата инфографика.

[[{"fid":"389030","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":2955,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тошко Йорданов: Няма пари в държавата, наказателна отговорност за Асен Василев
Специалният пратеник за Украйна Кийт Келог е получил срок от 100 дни да разреши военният конфликт
Костадинов: Няма да допуснем България да влезе в еврозоната
Тръмп ще наложи санкции на Русия, ако Путин откаже да преговаря за Украйна
Зеленски: Нужни са най-малко 200 хил. европейски миротворци за гаранции за сигурност
Урсула фон дер Лайен: Готвим мерки за намаляване на цените на енергията в ЕС
Панама подаде жалба до ООН заради заплахите на Тръмп да вземе канала
Зеленски постави под съмнение ангажираността на САЩ към бъдещето на Европа