Органични, живи, футуристични

Органични, живи, футуристични

Препоръките за това как трябва да изглеждат дизайните в социалните медии тази година нямат край и дават разнообразни представи за това на какво да заложат брандовете. Органични, живи и футуристични трябва да са те според платформата Tailwind, който е провел проучване, за да установи кои са основните тенденции, които е най-вероятно да резонират с 2022 година.

Пълните резултати от проучването са тук, а техен съкратен вариант има в следващата инфографика.

[[{"fid":"389030","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":2955,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Учени откриха молекула, която би могла да спре развитието на Паркинсон
Астрономи са заснели за първи път две черни дупки, които се въртят една около друга
Китайски квантов компютър влезе в търгвска употреба
На днешната дата, 14 октомври. Петковден
Godiva привлича известна актриса за рестарт на марката преди 100-годишнината на компанията
СЗО: Бързо нараства антибиотичната резистентност в света
Интроверт или екстроверт? Какво ще кажете за отроверт?
Най-едрата банкнота в Турция струва под 5 долара, но централната банка не планира по-високи номинали