С повече настроение

С повече настроение

Познавам бизнесмени, които сами поддържат профилите на компанията си в социалните медии. Най-честият въпрос, който ми задават, е как да се справят с негативните коментари.

Според изследване, публикувано в Международния журнал за маркетинг изследвания, когато хората чуят позитивни неща за една компания, е по-вероятно да направят покупка. Интересно е също, че хората са по-скептични по отношение на негативизма към един бранд, който вече харесват.

Защо да промотираме позитивизъм?

Позитивизмът се споделя онлайн повече от негативизма. Теорията на изследователите е, че информацията, която хората споделят, се отразява върху тях. Като споделя нещо положително и полезно, един човек поставя самия себе си в по-добра светлина пред останалите, отколкото когато публикува отрицателни мисли.

Съдържанието трябва да създава чувство за удивление в аудиторията. Този фактор е важен, защото когато хората са във възторг, се мобилизират да действат. Помислете си само рекламата ви да е тъжна и депресираща. Звучи ужасно, нали? По-добре да споделите нещо позитивно, полезно, интересно и докосващо.

Позиционирайте посланието си

След като имате завладяващо съдържание за споделяне, трябва да го позиционирате добре. Какъв е най-добрият начин за това?

Евтино и ефективно би било да изпратите съдържанието сред последователите си, за да го споделят. Да изпратите до възможно най-много хора обаче е грешка. По-добре се фокусирайте над тези, които имат интерес да разкажат за вас.

Ако работите с инфлуенсъри, обърнете внимание на тези със среден обем от последователи. Всички с прекалено много последователи постепенно размиват и отслабват връзката си с тях, тъй като често аудиторията им става твърде разнородна. В по-малките общности инфлуенсърите комуникират повече. Колкото по-голяма е аудиторията, толкова по-лошо може да бъде таргетирането.

Роби Мукай за Medium.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ