Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|"Ловувайте" там, където е клиентът ви
Може би сте малко озадачени кои точно социални медии да използвате за комуникация с потенциалните си потребители, така че тя да е максимално ефективна, но същевременно и да не ви отнема много време. Ето ви кратък наръчник, с помощта на който да прецените кои са най-подходящите за вас платформи, за да спестите от усилията си, но същевременно да получите добри резултати.
Ловувайте там, където е рибата
Голяма грешка е да мислите, че трябва да присъствате в абсолютно всяка една платформа, за да успеете. Това означава да разпилеете ресурсите си напразно и вероятно няма да ви донесе кой знае какъв успех. Променете стратегията – разпределете маркетинговите си усилия там, където наистина си заслужава да бъдете, като се ръководите от предпочитанията на потребителите ви. Изчислете в кои социални мрежи влизат повечето от тях, за да направите най-добрата преценка. Едва тогава преминете към създаването на съдържание, релевантно за избраните от вас платформи.
Facebook все още носи добри резултати
Ако преследвате аудитория на възраст между 30 и 65 години, в момента Facebook е отличен канал да достигнете до нея. Органичното достигане в тази платформа намаля в последните години, затова вероятно ще трябва да заложите на платената реклама. Хубавото е, че можете да покажете съдържанието си на високо таргетирана публика според различни критерии – демографски характеристики, локация, интереси, доходи, образование, работа и т.н.
Важно е да знаете, че в общия случай хората влизат във Facebook по по-лични причини. Искат да комуникират с приятелите си, да разберат нещо ново и да видят какво правят близките им хора. Имайте го предвид, ако сте избрали тази социална мрежа за промотирането на бизнеса си.
LinkedIn е за бизнес
Никой не влиза в LinkedIn, за да гледа снимки на кученца, или пък за да провери какво е хапнал за вечеря някой приятел. Там всеки търси бизнес контакти и съвети, а съдържанието ви трябва да е в контекста на този факт. Текстът или видеото, подготвено за Facebook, трябва да е по-лично и неформално, докато LinkedIn предполага по-официално съдържание с бизнес насоченост. Освен това, в момента органичното достигане в тази платформа отчита много добри резултати.
Instagram е най-добър за визуално съдържание
Тази платформа е най-посещавана от хора на възраст между 18 и 35 години. Важно е да знаете обаче, че те искат визуално и лесносмилаемо съдържание, вместо неща, свързани с бизнеса.
Подобно на Facebook, и тук органичното достигане спада, но за сметка на това платеното все още е много евтино. Имайте предвид, че външните връзки (освен в профила ви) все още не са достъпни за използване. Това означава, че ако целите да привлечете повече трафик към уебсайта си, е добре да разчитате на някоя друга социална медия.
YouTube е новият крал на видеото
Ако маркетинговата ви стратегия включва и създаване на видеа, задължително трябва да ги качите в YouTube и да изградите присъствие в тази социална платформа. И тук органичното достигане е добро, но за да извлечете максимума от него, трябва да приложите някои тактики. Заглавията, ключовите думи и описанията са изключително важни, за да бъдете намерени от повече хора. Към момента платените реклами, излъчвани непосредствено преди видеото, са страхотен избор да достигнете до таргет аудиторията си.
По материал на Medium.com
Редактор: Габриела Беличовска
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.