Направете го полезно, направете го забавно!

Направете го полезно, направете го забавно!

Очаква се имейлите да имат още една успешна година. Проучване на Radicati Group показва, че през 2022 г. се очаква броят на изпращаните и получавани имейли всеки ден да надхвърли 333 милиарда. Ако все още не сте се възползвали от този изключително популярен канал за комуникация, не е твърде късно да го направите. Можете да намерите добър доставчик на имейл услуги и да започнете да увеличавате списъка си още днес. Независимо дали започвате с обикновен бюлетин или ще преминете директно към по-широкия директен имейл маркетинг, можете да увеличите възвръщаемостта на инвестициите си с $42 за всеки $1, който харчите, според Асоциацията за данни и маркетинг. Но какво ще стане, ако сте изпращали имейли, без да сте достигнали тази цел? Това може да се дължи на някои придобити нездравословни навици. Бъдете сигурни, че това се случва на всички ни, но добрата новина е, че те могат лесно да бъдат коригирани.

Нека да разгледаме някои от по-саботиращите практики, които трябва да оставим в миналото.

Непоследователност и липса на точност 

Това е нещо, което компаниите правят отново и отново: изпращане на няколко имейла, само за да изчезнат в продължение на месеци – сигурен начин да убиете шансовете си да се свържете с хората в списъка. Връщането към пощенските кутии на абонатите след дълго отсъствие може да има различни вредни последици: някои хора може дори да не си спомнят кой сте и така да се отпишат веднага, други може да се дразнят и дори да докладват това, което изпращате като спам. За да изградите ангажираност, придържайте се към график, дори ако това означава само изпращане на един имейл на месец, но бъдете последователни.

Пренебрегване на имейли от кампания за добре дошли 

Според проучване, съставено от Invesp, имейлите за добре дошли получават четири пъти повече кликвания от другите типове имейли, така че ако нямате такъв, пропускате много. Може да включите всичко, което смятате, че публиката би намерила за полезно, но да започнете, като благодарите на хората, че са се абонирали, след което да се представите накратко е солидна основа. Освен това включете няколко полезни връзки, които водят хората към вашия уебсайт. Улеснете ги да намерят това, за което са дошли при вас. Ако можете, изпращането на безплатен ресурс също би направило страхотно първо впечатление (електронна книга, кратък контролен списък, инфографика или полезно видео и т.н.)

Остарял списък 

Изграждането на имейл списък е в основата на ефективния маркетинг. Изпращането до невалидни адреси причинява отпадане. Степента на отпадане, която надвишава 2% е знак, че не следвате най-добрите практики и няма да отнеме много време, докато имейлите ви започнат да отиват в папката за боклуци. За да предотвратите това, потвърждавайте списъка си поне четири пъти годишно. Услуга за проверка (примерите включват ZeroBounce и Xverify) филтрира невалидни имейли заедно с други типове имейл контакти, които ви пречат да достигате до входящите пощенски кутии.

Пренебрегвате жалби за спам 

Говорейки за рискови контакти, имейлите за злоупотреба могат да застрашат вашата доставка, за разлика от всичко друго. Те са продукт на хора, които редовно натискат бутона "маркиране като спам" и опетняват репутацията ви като подател. Повече от една жалба за спам за всеки 1000 изпратени имейла е алармен сигнал. Какво можете да направите? Първо премахнете тези контакти без забавяне и се уверете, че никога повече няма да им изпратите имейл. Може да загубите няколко абонати, но ще получите спокойствие, знаейки че съдържанието ви няма да бъде докладвано несправедливо.

Недостатъчно тестване 

Винаги е вълнуващо, когато натиснете "изпращане" на нов имейл, но натискането му и виждането на състоянието "доставено" всъщност не означава, че е отишло във входящите пощенски кутии на вашите абонати. Може да е доставен в папката им за спам, което да доведе до лошо ангажиране и пропилени ресурси. Най-ефективният начин за справяне с това е да тествате имейлите. Помислете за тестване къде попадат с популярни доставчици - като входяща кутия или спам. Отнема минути и може да направи цял свят разлика в процента на ангажираност.

Бонус съвети 

  • Премахнете неактивните абонати на всеки три месеца: След 90 дни всички неактивни имейл адреси могат да започнат да ви отхвърлят. Освен това хората, които не се ангажират с вашите имейли, могат да повлияят на доставката.
  • Изоставете корпоративния стил на изразяване: Сухото, роботизирано корпоративно съобщение не прави компанията да изглежда по-професионална, това води само до загуба на абонати.
  • Отделете допълнително време за темите и текста за предварителен преглед: Качеството на първите няколко думи, които хората четат, когато получат имейл от вас, прави всичко различно.
  • Направете процеса забавен: Трепетът от разрастването на вашия бизнес ще направи внедряването на нови навици много по-лесно, така че заедно с вашия екип се опитайте да направите ентусиазма едновременно радостен и заразителен.

Източник: Ливиу Танасе, предприемач с богат опит в създаването, растежа и продажбата на нови технологии, за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ