Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Париж забрани скандални реклами на Yves Saint Laurent
Съветът на Париж - събрание, отговорно за управлението на града, гласува да блокира в бъдеще показването в градска среда на сексистки или дискриминационни реклами, които вредят на човешкото достойнство. Това се случи, след като във френската столица беше свалена скандална външна рекламна кампания на модния бранд Yves Saint Laurent (YSL), със снимки на жени, чиито глави не се виждат, а само други части от тялото.
По време на Парижката седмица на модата местата за външна реклама в града станаха повод за коментари и критики, заради серия от реклами с "порно мацка" на Saint Laurent, показващи модели с много слаби тела в мрежести чорапи. Френският регулатор на рекламното съдържание Autorité de Régulation Professionnelle de la Publicité заяви, че е получил над 200 оплаквания от граждани и ги свали.
Нов договор за градска реклама се сключва с рекламната компания, разпространила кампанията на YSL. В него се посочва забрана всякакви такива реклами да се появяват в града. Договорът ще влезе в сила от 20 ноември 2017 г. Той призовава компанията - JCDecaux, да не доставя до публиката реклами, включващи "сексистки стереотипи, хомофобски изображения, всякакви деградиращи, дехуманизиращи или обидни представяния на жени и мъже, етническа дискриминация, дискриминация на базата на произход, религиозна дискриминация, изображения с възрастова дискриминация, снимки, които оказват вредно влияние върху човешкото достойнство".
Кметът на Париж Ан Идалго коментира в прессъобщение, цитирано от Business Insider, "след Лондон и Женева, които вече приеха подобни мерки, Париж дава пример, като взема всички възможни мерки да предотврати дистрибуцията и промоцията на изображения, деградиращи определени категории граждани".
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Италия започва строителството на най-дългия висящ мост в света и „мечта на Берлускони“
Икономика |Европейските борси напредват, фокусът на инвеститорите е върху корпоративните отчети и митата*
Финанси |Рядко първо издание на романа „Хобит“ от Дж. Р. Р Толкин беше продадено във Великобритания за 43 000 паунда
Бизнес |Sony повиши прогнозата си за печалба след силно тримесечие
Компании |Рекорд в историята на тенис турнира: Наградният фонд на US Open стигна 90 млн. долара
Спорт |Тръмп планира мито от 100% върху вноса на чипове. Ще има изключения за фирми, които инвестират в САЩ
Технологии |Доверието на украинците към Зеленски е намаляло до най-ниското ниво от около 6 месеца
Политика |Белият дом: Тръмп е готов за среща с Путин, както и със Зеленски
Политика |„F-1“ стана най-касовият спортен филм и първи по приходи в кариерата на Брад Пит
Бизнес |Президентът на Аржентина обеща да не ругае опонентите си след „611 обиди за 100 дни“
Свят |Здравното министерство на САЩ спира финансиране от 500 млн. долара за РНК ваксини
Наука и Здраве |ЕЦБ вижда риск за стотици хиляди работни места в еврозоната, ако Китай пренасочи търговия от САЩ към Европа
Икономика |Пропускането на този PR ход може да спре растежа на вашия стартъп
Маркетинг |

Коментари
Няма въведени кометари.