Партньорство с голяма компания? Защо не?!

Партньорство с голяма компания? Защо не?!

Партньорство с голяма компания? Защо не?!

Току-що насрочих среща с добре позната, добре финансирана компания, за да обсъдя възможностите за маркетинг партньорство, препоръки и споделяне на приходи. Тези дискусии не станаха за една нощ, нито веднага ще доведат до продажби за милиони долари, пише Джо Прокопио за изданието Inc.

Знам точно какво искам от бизнес партньорството с голяма компания и се обзалагам, че е същото, което искате и вие – прессъобщения, вашето лого на уебсайта им, координирани усилия за продажби и най-важното – поток от нови клиенти към бизнеса ви.

Всичко това е възможно, разбира се, но успешните партньорства не се случват светкавично. Всички вълнуващи неща трябва да изчакат, докато покажете синхрон с партньора. Как да го направите? Разделяте партньорството на следните три фази, всяка от които изгражда доверие и създава възможности за приходи.

Намаления и тестове

Първият въпрос, който трябва да си зададете за това партньорство, е дали си струва. Защото ви гарантирам, че това е първият въпрос, който ще си зададе и потенциалният ви партньор.

Разбира се, неговите размери и обхват прави маркетинг партньорството да изглежда безсмислено. Но точно размерът и обхватът на партньорите те могат да използват по такъв начин, че да обърнат сделката в своя полза. Това може да доведе до добра сделка за тях и много лоша за вас.

Начинът да тествате структурата и динамиката на потенциална сделка е да започнете с нещо, което е лесно за настройка, евтино за изпълнение и лесно за проследяване.

Ще ви трябва модел за ценообразуване, който включва партньорски отстъпки, а след това да изградите и обмяната на отстъпки. Вашите клиенти получават отстъпка от продукта или услуга на вашия партньор и обратно. Ако е възможно, използвайте инструменти, които вече имате, като кодове на купони, препоръки, целеви страници на партньори. Ако ги нямате, създайте ги.

Предложете на партньора си програма. Проследете как работи тя, ще искате да знаете колко трафик привличат усилията на маркетинг партньора и колко от този трафик се преобразува в продажба. Също така трябва да можете да покажете, че вашите собствени клиенти и потенциални клиенти са солиден пазар за партньора.

Експериментирайте със съобщения, таргетиране на аудитория, дори с обхвата на офертите си, докато започнете да виждате синхронизиране между двете страни. След като се получи, можете да вземете по-информирани решения за това как да разширите програмата.

Автоматизация и ускорение

Без да променяте техническата или организационната инфраструктура, създайте начини да се възползвате, като автоматизирате това, което работи, и изоставяте онова, което не работи. Целта е да намалите кликовете от клиента на партньора ви към вашия продукт и обратно.

Това е страхотно място за инструменти и платформи за проследяване, разработени от трети страни, които можете да включите към текущата си инфраструктура, за да подобрите и ускорите партньорските си програми. Можете да използвате инструменти за отчитане, за да можете бързо да изчислите резултатите и приходите в партньорство.

Интеграция

Можете да създадете специални предложения за продажби и пакети, специфични за партньорството. Разработете маркетинг и послания, които подчертават как заедно носите стойност за клиента. Сега е време и за изграждане на технически интеграции между витрините ви.

Тук е моментът и за прессъобщения, кампании в социалните медии, лога и специални партньорски страници в уебсайта.

***

Когато имате планове да се разраствате, целете се към големи партньори. Малките също са добре, разбира се. Добрата новина е, че докато приемате инструменти и методи за приспособяване към тези три фази с големи партньори, можете да използвате отново същите инструменти и методи, за да поемете по-малки партньори без много допълнителни усилия.

По материал на Джо Прокопио за Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ