Печатът все още си го бива

Печатът все още си го бива

Не отричаме, че живеем в дигиталната епоха на маркетинга. Опитвайки се да достигнат до възможно най-голяма аудитория, маркетинг специалистите използват безброй инструменти, а потенциалът да се покажат в редица платформи и да спечелят от това е по-голям от всякога. Това обаче съвсем не означава, че трябва да залагат единствено на тях. Удивлението от възможностите, които предлага дигиталният маркетинг, доведе до грешното заключение, че печатът е „мъртъв“.

Едно от погрешните схващания за печатната реклама е, че не е устойчива. Всички искат да спасят дърветата, но всъщност много от компаниите, които се занимават с издателска и печатарска дейност, се стремят да рециклират и компостират хартия, така че да я използват отново.

Ако все пак приемете, че принт маркетингът не е остарял, как да се възползвате от него?

1) Можете да пренастроите таргета си към специфични сегменти от населението, на базата на възрастта, географските признаци, интересите и т.н. Проучване показва, че всяка една от тези групи отговаря на различни печатни решения – билборди, брошури, флаери и т.н.

2) Много хора се доверяват на печатното съдържание, особено ако им внушава носталгия. Това увеличава ангажираността им и води до по-голяма лоялност към бранда. Лъскавите списания, традиционните вестници и продуктовите каталози изникват в колективната ни памет, подтиквайки ни да ги свързваме с надеждност и доверие.

3) Друго ценно предимство на печатните маркетингови материали е осигуряването на видимост на бранда. Обикновено те устояват повече, отколкото онлайн съдържанието и имейлите. Те са осезаеми – могат да бъдат видени, усетени и помирисани. Някой, който чете информация онлайн, може да я забрави, веднага щом напусне уебстраницата. В това отношение печатът е много по-устойчив.

Печатният и дигиталният маркетинг могат да работят страхотно заедно. От вас зависи да намерите оптималната комбинация.

Маркетолозите се притесняват от това, че резултатите в печата не са напълно измерими. Доколкото е възможно, трябва да получите обратна връзка от клиентите и да измервате въздействието си. Анализирането на данните и адаптирането им към стратегията ще ви даде конкурентно предимство пред останалите във вашия бранш.

По материал на Medium.com

Редактор: Габриела Беличовска

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Поредна нощ на протести в Украйна: Демонстрантите обвиниха Зеленски в авторитаризъм
Визита в Шотландия: Тръмп предупреди Европа да спре „ужасното нашествие“ от мигранти
Пеевски: КПК трябва да бъде закрита, за да престанат фалшивите драматургии, че била бухалка
На днешната дата 26 юли. Имен ден празнуват Параскева, Парашкева
Сръбските власти затвориха ресторант на световния режисьор Емир Кустурица в eтноселото Дървенград
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Нова епизод: Черният леопард забелязан до шуменския кв. „Мътница“, местните жители са предупредени
CNN: Сблъсъкът на астероида „Убиец на градове“ с Луната е опасен за сателитите и астронавтите