Персонален бранд като никой друг

Персонален бранд като никой друг

Персонален бранд като никой друг

Когато мислите за компании като Tesla, Virgin и Microsoft, за какво се сещате първо? Мога да ви подскажа – вероятно не за продуктите им. В повечето случаи това са техните основатели – Илон Мъск, Ричард Брансън и Бил Гейтс.

Освен че са лидери в индустриите си, общото между тези компании е, че техните основатели са известни публични личности с мощен персонален брандинг. Ако някой от тях влезе на някое работно място по света и поиска работа, няма съмнение, че ще е нает на мига, независимо дали работодателят знае нещо за текущия бизнес, пише Луис Шенк за Entrepreneur.

По същество персоналният брандинг се свързва с лидери в съответните области, на които хората се възхищават. Ако сте нов в света на персоналния брандинг, ето какво да вземете предвид.

Стойност, стойност, стойност

Когато става дума за изграждане на персонален бранд, не е нужно той да е съсредоточен само около вас, но и около това как можете да предоставите стойност на хората чрез вашата работа. добре е да правите съдържание, което е специфично за вашата аудитория, но мястото, където наистина изграждате доверие с хората, е даването на стойност, без да очаквате нищо в замяна.

Бъдете прозрачни и автентични

Едно от нещата, които липсват в социалните мрежи, е липсата на прозрачност и автентичност. Не отнема много време, за да видите как хората променят колите си, начина си на живот и приходите си, когато през половината от времето наемат коли и са на почивки. Истинските лидери използват своите платформи, за да разпространяват посланието си прозрачно и автентично.

Имайте яснота

Яснотата е сила. Когато става въпрос за персоналния ви бранд, трябва да имате пълна яснота. Това включва нишата, съобщенията и аудиторията ви. Преди да инвестирате сериозно в личната си марка, изяснете какво точно се опитвате да направите и ще намерите публиката си много по-бързо.

Бъдете забавни

Истината е, че има милиони хора, които се опитват да предадат еднакво послание. Ако не забавлявате хората, има вероятност те да не се задържат дълго. Измислете свой собствен уникален и забавен начин да ангажирате, вдъхновявате и да влияете на аудиторията си.

***

Ако се справите с тези 4 елемента, сте на път да изградите запомнящ се персонален бранд и да останете актуални през 2022 г. и отвъд нея.

По материал на Луис Шенк за Entrepreneur

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ