По-добри от другите

По-добри от другите

Тихият герой на маркетинга е силното рекламно съдържание. Може да си мислите, че продажбите не вървят добре, защото не комуникирате достатъчно с аудиторията, но това може да се дължи и на самото качество на тази комуникация. Достатъчно е да подобрите копирайтинга си и да излезете една стъпка пред конкурентите на пазара. Ето няколко тактики как да го постигнете.

Ниска цена

Ако продуктът ви е в сегмента на по-скъпите продукти, тогава го накарайте да изглежда евтин спрямо този на конкурентите ви. Виждал съм да използват като слоган: „Прави всичко, което и iPhone, но на половин цена“.

Използвайте изречения като:

  • По-достъпен от всякога;
  • Същото качество, по-ниска цена;
  • Повече за по-малко и др.

Високо качество

Ако искате да се фокусирате върху това предимство, трябва да наблегнете на процеса на производство като основна движеща сила на продукта, например:

  • Създаден от експерти;
  • Конструиран с части от NASA;
  • Ръчно изработен от парижкия хоролог Жерайн Кларк и др.

Водеща позиция

Тази тактика ще ви помогне да изглеждате безупречни. Добавете:

  • Първият света (име на продукт);
  • Най-добрият (вид продукт) в света;
  • Шесткратен победител в (име на конкурс) и др.

Какви са предимствата ви?

Извадете на преден план онези черти на продукта, които липсват при конкурентите ви. Ако е необходимо, съставете списък с всички тях, за да изберете тези, които ще ви помогнат да продадете най-много. Например ако продавате телефон, който се зарежда бързо, предимството му е, че потребителят ще прекара по-малко време, свързан към зарядното устройство.

***

Веднъж щом обърнете внимание на тези тактики, процесът на подготовка на рекламната ви комуникация ще стане още една идея по-лесен. Малко компании правят уникални продукти, но не е задължително да сте уникални, за да имате добра печалба. Просто ви трябва по-добър маркетинг от този на конкуренцията.

Никлас Гоке за Medium.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ