Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Покажете се!
От началото на извънредното положение със сигурност сте присъствали или най-малкото сте проявили интерес към поне един безплатен уебинар – в момента такива има много и в различни области. Ако ви е хрумнало самите вие да организирате подобно онлайн събитие за почитателите си в социалните мрежи, за да се адаптирате към извънредната ситуация, то има няколко полезни стъпки, които да следвате.
Темата
Именно тя определя успеха на уебинара ви. Опишете я достатъчно конкретно в заглавието, така че да предизвикате интерес у хората. Насочете се към тема, която е пряко свързана с индустрията, в която работите. Ако например имате агенция за дигитален маркетинг, за вашата аудитория би било интересно да научи как да спечели нови последователи в социалните мрежи или да трансформира посещенията на уебстраницата в продажби.
Авторитетност
Всеки уебинар започва с човек, който представя участниците. Ако вие, ваш колега или служител също участвате от името на компанията, ще бъдете възприети от аудиторията като авторитет. Споделете поучителен пример от практиката си, свързан с темата на уебинара. Това ще ви помогне да се свържете по-добре със зрителите и ще покажете, че никой не е безгрешен. Когато самите вие организирате онлайн среща, внимателно подбирайте гостите си според това за какво смятате да разговаряте с тях.
Добавена стойност
Само по себе си едно такова събитие е вид добавена стойност, но още един допълнителен бонус би се възприел добре от последователите ви. Предложете безплатна онлайн книга или други ресурси за професионално усъвършенстване, анонсирайте следващ безплатен уебинар, томбола и др.
Промотирайте събитието
Запознайте потребителите си с факта, че предприемате ново интересно начинание, от което могат да се възползват напълно безплатно – особено в условията на социална изолация е още по-вероятно да се присъединят към събитието ви. Направете спонсорирани постове за социалните си канали, създайте и събитие във Facebook поне седмица преди датата. Популяризирането ще ви бъде от полза. Новите начини за взаимодействие с аудиторията могат да се окажат от полза и след пандемията – време е да тествате възможностите на уебинарите и други инструменти, които биха били полезни за развитието на бизнеса ви!
По материал на Medium.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.