Покажете се!

Покажете се!

Покажете се!

От началото на извънредното положение със сигурност сте присъствали или най-малкото сте проявили интерес към поне един безплатен уебинар – в момента такива има много и в различни области. Ако ви е хрумнало самите вие да организирате подобно онлайн събитие за почитателите си в социалните мрежи, за да се адаптирате към извънредната ситуация, то има няколко полезни стъпки, които да следвате.

Темата

Именно тя определя успеха на уебинара ви. Опишете я достатъчно конкретно в заглавието, така че да предизвикате интерес у хората. Насочете се към тема, която е пряко свързана с индустрията, в която работите. Ако например имате агенция за дигитален маркетинг, за вашата аудитория би било интересно да научи как да спечели нови последователи в социалните мрежи или да трансформира посещенията на уебстраницата в продажби.

Авторитетност

Всеки уебинар започва с човек, който представя участниците. Ако вие, ваш колега или служител също участвате от името на компанията, ще бъдете възприети от аудиторията като авторитет. Споделете поучителен пример от практиката си, свързан с темата на уебинара. Това ще ви помогне да се свържете по-добре със зрителите и ще покажете, че никой не е безгрешен. Когато самите вие организирате онлайн среща, внимателно подбирайте гостите си според това за какво смятате да разговаряте с тях.

Добавена стойност

Само по себе си едно такова събитие е вид добавена стойност, но още един допълнителен бонус би се възприел добре от последователите ви. Предложете безплатна онлайн книга или други ресурси за професионално усъвършенстване, анонсирайте следващ безплатен уебинар, томбола и др.

Промотирайте събитието

Запознайте потребителите си с факта, че предприемате ново интересно начинание, от което могат да се възползват напълно безплатно – особено в условията на социална изолация е още по-вероятно да се присъединят към събитието ви. Направете спонсорирани постове за социалните си канали, създайте и събитие във Facebook поне седмица преди датата. Популяризирането ще ви бъде от полза. Новите начини за взаимодействие с аудиторията могат да се окажат от полза и след пандемията – време е да тествате възможностите на уебинарите и други инструменти, които биха били полезни за развитието на бизнеса ви!

По материал на Medium.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ