Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Потребители обратно в магазина: Част 2
В момент, в който обществото продължава да инвестира в удобства, защо потребителите продължават да подкрепят търговците с физически обекти. Отговорът се крие в една дума – изживяването.
Купувачите изпитваха желание да се върнат в магазините за търговия на дребно след първоначалната вълна на коронавируса и локдауните и 2021 г. осигури силни продажби на много от търговците на дребно.
Въз основа на доклада за състоянието на потребителското поведение тази година, създаден от фирмата за офлайн изживявания Raydiant, нейният главен изпълнителен директор Боби Мархамат твърди, че изживяването в магазина е определящо предимство при търговията на дребно 90% от купувачите са готови да се върнат в един магазин, ако опитът им с него е бил положителен, особено ако става дума за взаимодействие, което е единствено по рода си.
Мархамат обобщава шест вида изживявания в магазините, на които бизнесът трябва да заложи. В първата част стана дума за възможността за самообслужване, която например може да елиминира чакането на касите и да позволи на потребителите по-добре да оптимизират времето си. Същото важи и за опцията „кликни и вземи“, която дава на хората възможност да поръчат онлайн от магазина ви и да отидат на място да вземат продукта си. „Потапящото“ изживяване пък привлича вниманието на клиента за по-дълго.
Ето какво още споделя Мархамат.
Изграждането на марката
Изживяванията, свързани с изграждането на марката, са една от формите на маркетинга. Целта на този тип маркетинг е „да се установи по-дълбока емоционална връзка с по-висок афинитет към марката“ между организацията и купувачите.
Безплатните събития на живо, изложенията в магазините с участието на ваши благотворителни партньори и спонсорираните тв развлечения може да се квалифицират като преживявания, свързани с изграждането на марката.
Те имат за цел да информират и да създават афинитет към организацията ви.
С фокус върху прихода
Тези изживявания не целят да накарат клиентите ви да се чувстват добре. Изживяването, фокусирано върху приходите, кара клиента просто да купува.
Една ясна оферта на дигитален екран е изживяване, фокусирано върху приходите. Подобни са и секциите тип „артикули, които мислим, че ще ви харесат“ онлайн.
Тези изживявания позволяват на клиентите да купят това, което искат, възможно най-бързо. Внедрени ефикасно, те ще принудят хората да купуват дори повече, отколкото смятат, че им трябва.
Информацията
Живеем в свят, в който клиентите непрекъснато са бомбардирани с информация за най-новите продукти, оферти и преживявания.
Този поток от информация е полезен в някои отношения, но също така натоварва организацията да предоставя използваема информация на купувачите по ясен и достъпен начин.
Един дигитален дисплей може да предостави всичко, което купувачите се надяват да знаят за даден продукт, и в крайна сметка да ги убеди този продукт да попадне в кошницата им. Купувачите искат информация. Колкото по-усвояема я направите, толкова по-вероятно е да се върнат при вас.
***
Разгледаните общо шест изживявания са важна част от търговията на дребно. Обърнете им внимание и потребителите ви няма да имат много причини да погледнат към конкурентите ви.
По материал на Боби Мархамат за Entrepreneur.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.