Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Преди да стартирате афилиейт маркетинг
След 2020 г. научихме два важни урока: трябва да проявим креативност, за да продължим да се развиваме напред, а работата от дистанция ни дава това допълнително време, от което се нуждаем, за да започнем маркетингов "шум". Adobe Analytics прогнозира, че електронната търговия ще достигне границата от трилион долара за първи път през 2022 г. С възхода на инфлуенсърите и социалните медийни платформи, афилиейт маркетингът бързо се превърна в един от най-големите онлайн източници на доходи.
Афилиейт маркетингът популяризира оферти или продукти, които са свързани с тях и/или техните интереси. Те често изглеждат много атрактивни и най-вероятно изобщо няма да забележите, че това е промоция, ако не четете внимателно. Освен това могат да варират от промоции на инфлуенсърите в социалните медии до разкриването на партньор на издателя в края на статия.
Една от най-големите заблуди относно афилиейт маркетинга е, че зад него стои твърде много работа. Но не е така. Всичко, от което се нуждаете, е интернет връзка и акаунт в социални медии. Най-добрият и най-бързият начин да започнете е да използвате афилиейт платформа с пълен набор услуги и стабилен партньорски пазар. Ето три лесни съвета, които ще ви помогнат да постигнете най-голямо въздействие, когато стартирате партньорски маркетинг.
Започнете с правилната аудитория
Започнете от платформа за социални медии, която най-добре пасва на вашата аудитория и вашето съдържание. Най-лесното място за стартиране е социалната платформа, която вече имате, така че първо можете да включите вашите последователи. Насочвате се към по-стара демографска група? Тогава използвайте Facebook. Планирате да популяризирате в по-млада демографска група и искате да се съсредоточите върху визуално привлекателни или творчески промоции? Използвайте Instagram, или пък TikTok, или Pinterest.
В предпочитаната от вас платформа за социални медии започнете да разширявате своите последователи отвъд семейството и приятелите си. Ангажирайте се с други хора, които имат подобни интереси като вас. Ако е уместно, следвайте хаштаговете или се присъединете към групи, за да откриете кои са тези хора. Създайте съдържание, което добавя стойност към вашата аудитория. Можете да получите идеи, като видите какво правят другите в пространството. Искате да сте автентични и хората естествено ще се ангажират с вас.
Усъвършенствайте вашата продуктова ниша
Не искате да популяризирате какъвто и да е вид продукт. Искате да сте автентични и да вярвате в продуктите, които популяризирате. Вие сте експерт по темата? Вземете вашите сертификати и ги използвайте в своя полза, когато си партнирате с продукти. Каква е вашата страст? Разгледайте съдържанието, което редовно публикувате, и определете кои теми присъстват. Например, ако споделяте много снимки за фитнеса, това е вашата ниша.
Бъдете креативни и популяризирайте своите продукти
Колкото по-автентични сте, когато популяризирате продукти, толкова по-добре ще продавате на аудиторията си. За разлика от инфлуенсърите, при афилиейт маркетинга можете да избирате как да публикувате, за да популяризирате своите уникални партньорски връзки. Например можете да направите сравнение на етикетите на съставките между голяма марка кутии и по-малкия продукт, който рекламирате.
Насърчаването на вашия продукт надхвърля социалните медии и имате правото да решавате какви други канали да използвате, като прибегнете например до имейл маркетинга. Можете да създавате реклами, насочени към хора извън вашите социални медии и имейл кръгове, но които все пак имат интерес към вашата ниша от продукти.
В зависимост от платформата, която използвате, афилиейт търговците могат да спечелят до 100% комисионна всеки път, когато някой купува чрез вашата уникална партньорска връзка.
Източник: Райън Аларид, вицепрезидент по маркетинг в Digistore24 пред entrepreneur.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.