Толкова са досадни!

Толкова са досадни!

Толкова са досадни!

Потребителите презират досадни тактики за онлайн маркетинг. Необходими са невероятни усилия, креативност и пари, за да привлечете посетители на вашия уебсайт. Последното нещо, което искате да направите, е да ги дразните до момента, в който напуснат, и никога да не се върнат. Прекаляването с автоматизацията, задушаването им с призиви за действие и доставянето на неприятно преживяване са само няколко сигурни начина, за да сте сигурни, че отблъсквате повече потенциални клиенти, отколкото привличате. Ето четири досадни тактики за онлайн маркетинг, които трябва да спрете незабавно.

Всичко, което прекъсва потребителското изживяване

Ако посетите уебсайт и веднага сте затрупани с изскачащи оферти, изискващи вашия имейл адрес, ще се дразните, нали? Има подходящ и грешен момент за тази тактика, както и правилни и грешни видове изскачащи и странични оферти.

Ако насочвате голям обем платен трафик към една целева страница и има един от двата резултата - конверсия или отскачане от страницата - тогава натрапчивите изскачащи прозорци могат да ви помогнат да увеличите максимално рекламните си разходи. Но ако имате работа с посетители на основния си уебсайт, тогава не искате да прекъсвате преживяването със съдържанието на уебсайта си.

Не всички изскачащи прозорци са лоши, особено тези, които използват технологията за изходно намерение. "Позволяваме на посетителите ни да разглеждат целия ни списък и да навигират в уебсайта без прекъсване, но използваме изскачащ прозорец, който предлага на някой, напускащ нашия сайт, да се присъедини към нашия бюлетин. Разбираме, че не всеки е готов да закупи по време на първото си посещение, така че това ни позволява да изградим списъка си с имейли и да предложим отстъпки и промоции, за да привлечем тези потенциални клиенти обратно към нашия уебсайт", обяснява Клинт Стелфокс, изпълнителен директор на The Tree Center.

Закупуване на имейл списъци, но игнориране на CAN-SPAM закона

Имам имейл спам 24/7. С този спам са смесени десетки маркетингови имейли - на нито един не съм дал разрешение да ми изпрати имейл, нито има опция за отписване, за да се премахна от списъка им.

Този тип имейл маркетинг не само е досаден, но и не е съвместим с CAN-SPAM. Вместо това се съсредоточете върху изграждането на списък с двойно включване и позволявайте на абонатите си да напуснат по всяко време, когато пожелаят. Повярвайте ми, ако те нямат интерес от това, което предлагате, пуснете ги. По-малък, по-отзивчив списък с имейли винаги е по-добър от голям списък с ниски нива на отваряне и кликване.

Съдържание, изискващо споделяне в социални медии

Публикуването на висококачествено съдържание с високо качество на уебсайта ви е чудесен начин да привлечете потенциални клиенти и да изградите ниво на доверие, което е необходимо, за да накарате посетителите си да отворят портфейлите си и да изтеглят кредитните си карти. 

Виждам, че толкова много уебсайтове правят грешка като създават съдържанието си, изисквайки включване по имейл или споделяне в социални медии, за да предоставят достъп. Бизнесът предполага, че посетителите им ще бъдат толкова заинтересовани да четат съдържанието, че с желание ще предадат имейла си или ще се ангажират чрез социалните медии. Това, обаче, е далеч от истината. 

През декември 2016 г. само в уебсайтовете на WordPress бяха публикувани 73,9 милиона публикации, което доказва, че има много други опции. Не давайте основание на потенциалните си клиенти да търсят съдържанието им другаде.

Рекламиране на уеб семинари, записани предварително

Уебинарите са навсякъде и вече не са нови за потребителите. Ако използвате предварително записан уебинар, това е добре. Никой няма време да организира уеб семинари 24/7, но не приемайте, че перспективите ви са глупави.

Уебинарите ефективен маркетинг инструмент ли са? Да, но трябва да разберете, че хиляди компании използват един и същ автоматизиран софтуер за уеб семинари, излагайки потребителите на този инструмент.

Бъдете прозрачни. Ако рекламирате уеб семинар на живо, който е ясно записан предварително, незабавно губите доверие и потенциални клиенти. 

Източник: Джонатан Лонг, основател на Uber Brands за entrepreneur.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ