Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Любимите марки на поколението Y в България
Ново проучване показва какво мислят представителите на поколението „Милениум” (или поколението Y - родените между 1980 г. и средата на 90-те години) за различните глобални и родни марки на българския пазар.
Изследването е озаглавено Best Buy Award Millennials 2017/2018 и е на швейцарската организация ICERTIAS (International CertificationAssociation GmbH). То е проведено онлайн в България през юни и юли 2017 г. Участвали са 1200 респонденти – представители на поколението „Милениум” у нас на възраст 18-37 г.
Volkswagen е най-добрата марка в автомобилната категория за участниците, става ясно от резултатите.
Девин заема челна позиция в категорията негазирана минерална вода.
Поколението „Милениум” в България също така счита "Престиж" за най-добрата марка в категорията на бисквитените изделия, а Nestlé - в категориите за сладолед, инстатно кафе и зърнени закуски.
Проучването Best Buy Award Millennials 2017/2018 търси да открие мнението на участниците за продуктите с най-добро съотношение между цена и качество на българския пазар.
Някои от победителите в другите категории са Deroni, Cappy (плодови сокове), Bella (маргарин), Elseve (шампоан за коса), OMV (верига бензиностанции), Allianz (застрахователна компания), Milka (шоколад), "Хрус хрус" (крекери), Mall Galeria Burgas (търговски център).
Групата на представителите на поколението „Милениум” вече има, или ще има след няколко години, най-високата покупателна способност. Това означава, че за всеки производител и доставчик на услуги трябва да бъде от първостепенно значение спечелването на доверието и парите й преди конкуренцията. Това вече е най-важната консуматорска група днес. Например, това е най-голямото поколение в историята на Америка – по-голямо от поколението “Бейби бум”, според източници от САЩ.
Именно поради тези значителни промени в настоящите тенденции, все повече компании насочват маркетинговите си дейности към представителите на това поколение.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.