Разкажете го навреме!

Разкажете го навреме!

Всеки маркетинг специалист знае колко е важна разработката на съдържание за способността на една компания да ангажира потребителите си и да спечели тяхната лоялност. Постоянното разказване на истории в каналите ви онлайн, включително уебсайта, блога, подкаста и акаунтите в социалните медии, може да ви помогне да излезете от евентуални кризи, смята Минди Хамлин в материал за PR Daily.

5 истории за календара ви със съдържание

Целта на един календар за съдържание е да подсигури регулярното ангажиране и информиране на основните заинтересовани страни. Ако следвате тази формула, ще изградите взаимоотношения с аудиторията си и ще създавате съдържание, което ще подкрепя и защитава бранда ви преди, по време на и след криза.

  1. Въвличане на общността

Какъв по-добър начин да покажете ценностите на организацията си от това да разказвате как помагате на общността? Предоставяте ли стипендии на местни зрелостници? Служителите ви доброволци ли са в хранителна банка? Изпратихте ли екип от ваши служители да помогнат на хора след преживяно природно бедствие?

  1. Профилите на служителите

Не трябва да се фокусирате върху шефовете, а да откроявате служителите на работното място. Например проведете интервю с учен, който работи върху нова революционно лекарство. Публикувайте снимки на служители, които опаковат храна за съседи в нужда.

  1. Готовност

Това е важно и за частния, и за публичния сектор. Ако отговаряте за град, летище, училище или нещо друго, публикувайте пост за това как екипът ви се подготвя за потенциални кризи, като например ураган, зимна буря, инцидент със самолет. Ако сте компания, която предоставя услуги на населени места по време на такива ситуации, създайте видео на екипировката или услугата, която предоставяте в криза.

  1. Предпазни мерки

Разкажете на аудиторията си как защитавате семейството ѝ. Безопасността е особено важна за производителите на храна, автомобили, продукти за деца и много други. В допълнение към описанието на протоколите ви за безопасност включете и няколко публикации в социалните медии за вашата решителност да осигурите защита на потребителите си, включително чрез снимки и видеа.

  1. Лидерските профили

Позволете на хората да разберат кой управлява организацията ви с внимание. Направете снимки на изпълнителния директор и ги публикувайте в социалните медии. Например публикувайте видео или снимки на лидерския екип, от които се вижда взаимодействието им със служителите и клиентите. Автентичността е един от най-добрите начини да се свържете с хората, така че заснемайте реални кадри и подчертавайте основните ценности и мисия на организацията ви.

По материал на Минди Хамлин за PR Daily

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ