Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Разкажете за себе си
Година след година гледаме нови успешни бизнеси, които макар и да нямат оригинални идеи, имат нещо друго, което ги прави специални – историята зад тях и умението да я разкажат.
Това е важно, предвид тенденцията, че хората вече купуват чувства, а не продукти. Проучвания сочат, че хората вземат решение за покупката на базата на емоционалното си състояние, а след това използват факти, които допълнително да подкрепят това решение. Продуктът ви е важен, но как го продавате и какво казвате и предизвиквате у потребителя е ключово за успеха ви. Нека анализираме как 3 популярни бранда осъществяват връзка с потребителите.
Coca-Cola и щастието
Ако пуснем анкета с въпрос кои брандове са емблематични за рекламата в последните десетилетия, сред имената със сигурност ще е и това на Coca-Cola. За компанията промотирането на щастието е водещо, а щастието е – точно така – чувство!
Coca-Cola често разказва вдъхновяващи и вълнуващи истории на обикновени хора, които докосват сърцата на милиони по света, благодарение на дигиталното пространство.
Така се продава не само една безалкохолна напитка, но и всичко останало, което брандът прави.
Метро влаковете „Мелбърн“ и глупавите начини да умреш
Една некреативна тема като промотирането на безопасността на влаковете се превърна в една от най-креативните рекламни кампании на века с помощта на агенция McCann, а ключът към големия успех беше зарибяващата музика във видеото, която влезе в топ 10 на най-изтегляните в iTunes и събра над 190 млн. гледания в YouTube.
По-късно идеята се разви до създаване на плюшени играчки с анимираните герои от рекламата, игра за смартфони и образователна книга. За изненада на мнозина това беше и най-успешната кампания на рекламните награди в Кан, където извоюва общо 28 лъва.
Apple и празничното настроение
За миналата Коледа технологичният гигант създаде 3-минутно видео, в което разказа как едно американско семейство има намерение да прекара празниците, но в отсъствието на много важен човек – бабата. За нея бе припомнено чрез таблета на бранда, а целта бе да се докаже, че това не е просто технологична джаджа, а нещо, което може да обогати живота, да го направи по-ценен и по-добър.
С емоциите на потребителите Apple се заиграва в продължение на години – през 2018-а например го направи чрез анимирана история за момиче, което научава как да споделя с останалите дарбата си да пише.
Как да накарам един потребител да чувства?
Когато се опитвате да продавате стока или услуга, задайте си следните въпроси:
- Как искам да се почувства един човек, след като използва предлаганото от мен?
- От какво се интересува потребителят ми?
- На каква промяна се надява?
- Как предложението ми ще му помогне да се приближи до това, което иска да бъде?
Помнете, че всички искат да станат по-добра версия на себе си. Ако искате и можете да промените живота на някой, разкажете му история.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.