Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Разкажи, ангажирай, продай
Когато създавате бранд за електронна търговия, не можете да избягате от важността на съдържанието. Използвайте го, за да опишете продуктите си, да разкаже историята си, да образовате потребителите си и да ангажирате потенциалните такива. Вижте няколко полезни съвета за бизнеса ви.
Третирайте потребителите като инфлуенсъри
Инфлуенсър маркетингът се разви светкавично през последните няколко години, но днес потребителите все повече се изморяват от това да обръщат внимание на колаборациите между инфлуенсъри и брандове. Профилите на много от тях са се превърнали в каталози на продукти, за които е платено да бъдат позиционирани.
За да преодолеят това, някои маркетолози си партнират с не толкова известни инфлуенсъри – т.нар. микроинфлуенсъри, които имат между 5 и 10 хил. последователя. Според платформата Buffer те отчитат по-добри резултати за брандовете, в сравнение с традиционните инфлуенсъри. Те са по-ценни, защото помагат на бизнеса да навлезе в по-малки общности онлайн. При тях качеството на последователите е по-важно от количеството.
Въпросът обаче е как да ги откриете и как да изберете онези, които биха разбрали продукта и посланието, което искате да предадете. Ето какво ви предлагам – първо ги потърсете сред настоящите си потребители. Разберете кой вече се хвали в социалните мрежи, че си е купил продуктите ви, а след това го убедете да работите заедно – вероятността да ви откаже е нищожна.
Превърнете съществуващото съдържание в нещо ново
Маркетолозите имат лошия навик да не преизползват нещо, след като бъде направено. Понякога над едно съдържание се работи със седмици – защо да не бъде публикувано отново под друга форма? Вашата задача е да установите как да се случи това.
Представете си за момент, че имате спортен бранд за дрехи и пишете фантастична статия от 5 хил. думи за това как да се подготвят потребителите ви за първия си маратон. Публикувате текста и се възприема добре от последователите ви, поне в първите няколко седмици. След това публикувате нови статии и постепенно развивате успешен блог към уебсайта си. Какво да направите, за да „рециклирате“ съдържанието?
Ето няколко неща, които да опитате:
- Извадете няколко съвета от статиите и ги превърнете в дълъг месечен имейл курс, за който потребителите може да се абонират;
- Превърнете текстовете в подкаст;
- Създайте графики с най-добрите цитати от статиите и ги споделете в социалните мрежи.
Мога да продължавам, но вече схванахте идеята. Използвайте отново съществуващото съдържание и го представете по нов начин.
Правете тестове
Невинаги е лесно да измисляте заглавия и продуктови описания, от които всички да са доволни. Важно е да тествате различни подходи в имейлите, в спонсорираните постове и в страниците с продукти, за да установаите кое работи най-добре. Какво става обаче, ако не можете да се сетите как да мотивирате потенциалният купувач да предприеме действие?
Имам просто решение, което използвам отново и отново, за да разбера какво работи най-добре за продуктите, които помагам компаниите да рекламират и продават – обърнете повече внимание на това какво предишните ви клиенти споделят в ревютата, които пишат за вас. Толкова е просто! Вероятно не го осъзнавате, но продуктовите ревюта са истински златни мини, когато става въпрос за откриване на послания, подходящи за бъдещите ви потребители. Кога за последно обърнахте внимание на това?
Нямате нужда от контент маркетолог на пълен работен ден или цял екип от създатели на съдържание, за да управлявате и усъвършенствате това, което използвате, за да промотирате продуктите си. Единствено трябва да се възползвате максимално от творенията си.
Уилям Харис за Entrepreneur.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.