Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Рекламни съвети от маркетинг екипа на TikTok
С възхода на TikTok като рекламен канал глобалният маркетинг екип на платформата публикува в своя Център за бизнес креативност няколко препоръки, често използвани от рекламодателите в техните кампании. Ето част от това, което разказват от притежавания от китайската ByteDance бранд.
Някои креативни съвети, които открихме, се оказаха универсално валидни в различните дигитални рекламни платформи, някои от нашите наблюдения се отнасят конкретно за рекламите в TikTok, поради уникалното му позициониране, естеството на съдържанието в платформата и очакванията на нашата общност.
Когато работите с тези съвети, имайте предвид, че TikTok се развива бързо и се променя всеки ден. Затова не спирайте дотук. Продължавайте да експериментирате с нови креативни формати и най-важното: продължавайте да се забавлявате.
Използвайте силата на звука
В секундата, в която отворите TikTok, това е звуково изживяване. Възползвайте се пълноценно от това и направете музиката и звуците съществена част от сторителинга си. Например използвайте една от хилядите ни лицензирани песни.
Или помислете да разкажете историята си чрез музика и звуци, например като преконтекстуализирате текстовете или ги интерпретирате буквално.
Покажете по-рано ключовото си послание
Проучването ни показва, че около 63% от всички видеа с най-висок процент кликове показват ключовото послание или продукта си в първите 3 секунди. Затова карайте по същество и бъдете кратки и директни.
Потребителите на TikTok все още ценят страхотните истории преди всичко друго. Вградете посланието си в разказ, в който публиката ви би се припознала и би очаквала да види в приложението.
Оставете създателите да водят
Създателите в TikTok са най-добри в това, което правят, и са наясно какво е тенденциозно и какво – не в платформата. Данните ни показват, че да оставиш създателите да водят в създаването на невероятни TikTok видеа дава по-добри резултати за рекламите.
Адаптирайте най-новите тенденции
Доброто съдържание в TikTok често се върти около тенденции, като нови ефекти, стилове или сюжетни линии. Препращането към тези трендове в рекламите ви може да е двигател на ефективността и естествено начало на разговор с общността в TikTok. За да се възползвате от тенденциите, наблюдавайте кои са актуални, за да осигурите бърза продукция на материали, свързани с тях.
Автентична и забавна история
Почти половината от най-ефективните аукционни реклами в TikTok съумяват да разкажат история по емоционален начин. Останете автентични и истински. Хубавото съдържание в приложението обикновено е позитивно.
Снимайте конкретно за TikTok
Това означава да се възползвате от вертикалното изживяване на цял екран в TikTok и да запълните 100% от преостранството, снимайки в съотношение 9:16. Установихме, че рекламите, заснети вертикално, имат средно 25% увеличение на гледанията до 6 секунди. Когато снимате за TikTok, опитайте също да намерите баланса между автентичното съдържание и лъскавия рекламен вид.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.