Ресурсът, без който потребителите не могат

Ресурсът, без който потребителите не могат

Успехът на потребителите играе важна роля в способността ви да спечелите тяхната лоялност. Когато получат добро изживяване, свързано с използването на вашите продукти или услуги, е много по-вероятно да купят отново и да ви препоръчат на приятелите си.

Прекалено много брандове обаче пропускат възможността да добавят елементи по пътя на потребителя към покупката, свързани с подкрепата в успехите им и постигането на целите им.

Съдържанието е разумен начин да помогнете за просперитета на клиентите си. Как да го направите споделя Соня Томпсън за Inc.com.

Покажете им как да използват продукта ви

Недейте предварително да стигате до заключението, че потребителите са напълно запознати с това как да използват продукта ви. Вместо това, потърсете креативни и интересни начини да им покажете как да въвлекат продукта ви в изпълнението на дадена задача, важна за успеха им.

Нещо повече – превърнете се в необходим ресурс, без който потребителите не могат да постигнат целите си. Миналия месец имах записи за предстояща виртуална конференция. Всичко лектори трябва да запишат сами сесиите си и да ги изпратят на организаторите за редакция.

Прекарах часове в YouTube в опити да разбера как да свържа микрофона с камерата си. За щастие имаше няколко видеоклипа с инструкции, които ме преведоха стъпка по стъпка през процеса. Нито един от тях обаче не беше от производителя на камерата ми. Всички бяха от създатели на съдържание, които нямат видима връзка с компанията. Създаването на такива решения за клиентите ви би било полезно.

Тази стратегия помага да привлечете потенциални потребители, които търсят отговори за това как продуктът ви да бъде част от изпълнението на личните им задачи.

Успехът на аудиторията е печеливша ситуация и за нея, и за вас. Създавайте съдържание, което да им помогне да са по-често именно от страната на успеха.

По материал на Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ