Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Сет Годин за 12-те глупави грешки, които убиват бранда
Когато карате вашия клиент да се чувства глупаво, вие не му оставяте избор. Той е принуден да обвини вас за това, казва знаменият маркетолог и автор на редица бестселъри Сет Годин в блога си. Той изброява 12 груби грешки в развиването на бизнеса и маркетинга, които убиват бранда. И всяка от тях кара хората по един или друг начин да се чувстват глупаво. Ето списъка на Сет Годин с глупостите, които убиват бранда:
1.Едни и същи твои продукти да имат различни цени в различните магазини и да повдигаш рамене, когато това стане широкоизвестен факт.
2. Да настояваш, че гаранцията е изтекла в деня, в който все още е в сила.
3. Да правиш големи отстъпки на нови клиенти за това, че започват да работят с теб и по този начин да караш старите клиенти да мислят, че нямат късмет.
4. Да продаваш скъпо продукти, които са по-ненадеждни от по-евтините им аналози.
5. Да предлагаш на клиентите продукти, идеи или услуги, които ще предизвикат присмех и ще ги накарат да се срамуват от онези, които са искали да впечатлят.
6. Да търгуваш с базата лични данни на клиенти, без да си ги попитал.
7.Важната информация в клиентските договори да е написана със ситен шрифт.
8. Да се вземат пари от клиенти така, сякаш се градят дългосрочни отношение, но във всички останали аспекти поведението към тях да е сякаш тези отношения няма да се задълбочат.
9. Да говориш за клиентите зад гърба им така, както никога не говориш в лицето им – рано или късно ще го научат.
10. Да си намалил цените, но да не го казваш на хората, купили току-що продукт без отстъпка. И когато научат, просто да вдигнеш рамене.
11. Да нахокаш някого, защото предишните трима клиенти вече са чули как си отговорил на въпроса, който ви е задал (но той не е).
12. Да предполагаш най-лошото при обмислянето на намеренията на клиента, неговия интелект и опит.
Повечето хора (а особено клиентите, които толкова искате да привлечете) нямат нищо против да плащат повече, ако получават уважение, подкрепа и усмивка.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.