Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Сила в 6 секунди
С намаляването на обхвата на вниманието и настоящите навици на медийно потребление може ли 6-секундна видеореклама да бъде по-ефективна от по-дълъг неин вариант?
Това проследява Snapchat на базата на свой нов доклад. За да получи по-голяма представа за това как хората променят поведението си, платформата възлага на MAGNA Global проучване на над 7700 потребители, използващи както настолни компютри, така и мобилни устройства, за да добие представа за реакциите им по отношение на няколко различни типа видеореклама, пише Social Media Today.
Данните подчертават някои интересни факти – на първо място, Snapchat отбелязва, че независимо от дължината, вертикалните реклами на цял екран водят до повишаване на информираността два пъти повече от другите тествани платформи.
[[{"fid":"369567","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":600,"width":551,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Разбира се, това продължава да е свързано с качеството на рекламата до известна степен, но тъй като рекламите са с продължителност само 6 секунди, се намалява смущението и видеото се привежда в съответствие с поведението на потребителя.
Освен това от Snapchat отбелязват, че 6-секундните реклами са по-убедителни сред всички възрастови групи в сравнение с 15-секундните.
[[{"fid":"369568","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":600,"width":569,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]
Тези резултати обаче не са универсални за всички видове кампании. При лансиране на нов бранд 15-секундните реклами продължават да работят по-добре.
[[{"fid":"369569","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":600,"width":346,"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]
Друг интересен факт е, че както рекламите, създадени за Snapchat, така и тези за по-дълги кампании, имат подобно представяне в платформата.
[[{"fid":"369570","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"4":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":600,"width":344,"class":"media-element file-default","data-delta":"4"}}]]
Пълното проучване можете да разгледате тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.