Сила в 6 секунди

Сила в 6 секунди

С намаляването на обхвата на вниманието и настоящите навици на медийно потребление може ли 6-секундна видеореклама да бъде по-ефективна от по-дълъг неин вариант?

Това проследява Snapchat на базата на свой нов доклад. За да получи по-голяма представа за това как хората променят поведението си, платформата възлага на MAGNA Global проучване на над 7700 потребители, използващи както настолни компютри, така и мобилни устройства, за да добие представа за реакциите им по отношение на няколко различни типа видеореклама, пише Social Media Today.

Данните подчертават някои интересни факти – на първо място, Snapchat отбелязва, че независимо от дължината, вертикалните реклами на цял екран водят до повишаване на информираността два пъти повече от другите тествани платформи.

[[{"fid":"369567","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":600,"width":551,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Разбира се, това продължава да е свързано с качеството на рекламата до известна степен, но тъй като рекламите са с продължителност само 6 секунди, се намалява смущението и видеото се привежда в съответствие с поведението на потребителя.

Освен това от Snapchat отбелязват, че 6-секундните реклами са по-убедителни сред всички възрастови групи в сравнение с 15-секундните.

[[{"fid":"369568","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":600,"width":569,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

Тези резултати обаче не са универсални за всички видове кампании. При лансиране на нов бранд 15-секундните реклами продължават да работят по-добре.

[[{"fid":"369569","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":600,"width":346,"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]

Друг интересен факт е, че както рекламите, създадени за Snapchat, така и тези за по-дълги кампании, имат подобно представяне в платформата.

[[{"fid":"369570","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"4":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":600,"width":344,"class":"media-element file-default","data-delta":"4"}}]]

Пълното проучване можете да разгледате тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Chevron търси диверсифициран подход към инвестициите в рафинерии
Политическа криза във Франция: Правителството на Байру падна след загубен вот на доверие
На днешната дата, 9 септември. Световен ден на красотата
Времето: Слънчево с временни увеличения на облачността
Стартира най-голямото учение в България по линия на гражданска защита в рамките на НАТО
Най-голямата грешка на предприемачите, когато говорят за своя продукт
Петролът поскъпва след решението на ОПЕК+ за умерено увеличение на добива и опасенията за доставките от Русия