Силата на TikTok за маркетолози и рекламодатели (Инфографика)

Силата на TikTok за маркетолози и рекламодатели (Инфографика)

Независимо дали ви харесва или не, дали го използвате или не, не може да се отрече нарастващото влияние на TikTok, въз основа на неговата трайна популярност, особено сред по-младите потребители. 

Въпреки различни предизвикателства, включително заплахата от пълна забрана в САЩ и действителната пълна забрана в Индия, приложението остава на върха на класациите за изтегляне в продължение на месеци, като постепенно изгражда своята аудитория. И това отваря нови възможности за марки подчертава в тази инфографика Sightly. Тя обхваща всички ключови елементи за търговците и очертава някои важни бележки, пише socialmediatoday.com

Сега TikTok има повече от 800 милиона активни потребители месечно, а потребителите прекарват в приложението близо 4 часа/месец повече, отколкото във Facebook или Instagram. Близо 50% от потребителите на TikTok са на възраст между 16 и 24 години. Кратките видеоклипове позволяват на марките бързо да създават и споделят медийни кампании. 

Повече по темата можете да откриете в следващата инфографика. 

[[{"fid":"374171","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":6017,"width":801,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ