Хей, хейтъри!

Хей, хейтъри!

Хей, хейтъри!

Независимо дали създавате видеа, публикувате съдържание или развивате аудиториите си в социалните мрежи, рано или късно ще получите и негативни коментари. Как трябва да реагирате? Трябва ли да го приемате лично? Трябва ли да отговаряте с нещо още по-негативно?

Не. В интернет негативните коментари са истински подарък. Погледнете го така:

Вниманието е ценна валута

Интернет генерира огромни количества съдържание. Във всяка минута в YouTube създателите на съдържание качват 72 часа видео, блогърите пишат и публикуват над 1400 поста. Общо 211 млн. материала под всякакви форми биват създадени и споделени. И всичко това в рамките на едва 60 секунди. Въпреки че потребителите са изложени на съдържание по около 11 часа на ден, по-голямата част от него така и не бива видяно. В тази среда вниманието се оказва много ценна валута. То се транслира в продажби за бранда ви и възвръщаемост на рекламите.

Да обичаш хейтърите

Кой не игнорира съдържанието ви? Човекът, който отделя 10 минути от деня си, за да напише негативен коментар, определено не е изгубил времето си – той ви е дал повод за размисъл, обратна връзка за това, което правите, и как да го подобрите, както и се е ангажирал със създаденото от вас. Ако преодолеете егото си, ще започнете да виждате, че в интернет ангажирането е просто ангажиране, независимо дали е позитивно или негативно. Ако намерите нещо убедително, заради което да ви обърнат внимание, печелите.

Станете античупливи

Философът Насим Талеб разглежда подробно тази концепция. Той обяснява „античупливата“ система като такава, която извлича ползите от негативизма и шоковите ситуации.

Тези системи са много по-устойчиви във времето на хората, които се опитват да ги унищожат. Слабото им място е да бъдат напълно игнорирани – всяка ангажираност, лоша или добра, ги прави по-добри и по-силни. Доброто съдържание в интернет е античупливо. В социалните платформи ангажирането със съдържанието го прави по-добро и подпомага за разпространението му. Това може да сложи началото на цикъл от вирусно споделяне, което да позволи на контента да „експлоадира“ и да достигне до извънредно голям брой аудитория.

Не ме разбирайте погрешно – позитивното ангажиране е страхотно. Когато хората харесват създаденото от вас, имат нужда да го споделят с приятелите си и споделят хубави коментари е чудесно. И това ангажиране ще помогне да достигнете до много хора. Негативните коментари могат да предизвикат най-лоялните ви потребители. Много често, когато някой напише нещо лошо за вас, те се активизират и защитават бранда, критикувайки „нападателя“.

Негативизмът може да е труден за управление. Но когато приемете динамиката на интернет, можете да започнете да използвате лошите коментари като още един шанс да достигнете до нови хора.

Томас Смит за Medium.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ