Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Стартира четвъртото издание на наградите BAA Awards
Българската асоциация на рекламодателите (БАР) обявява начало на четвъртото издание на наградите й BAAwards, които отличават най-добрите постижения в сферата на маркетинговите комуникации.
Заявки за участие с изработени в България кампании могат да се изпращат от 29 май до 25 август на сайта www.baawards.com, съобщават от БАР. Победителите ще бъдат обявени в последната седмица на септември на официална церемония.
В конкурса ще бъдат раздадени общо 21 награди в 10 категории. Категориите са: „Нов продукт", „Нова услуга", „Нова корпоративна марка", „Ребрандинг на продукт", „Ребрандинг на услуга“, „Корпоративен ребрандинг", „Пускане на пазара на обновен продукт", „Пускане на пазара на обновена услуга”,„Активиране на марка" и „Корпоративна социална отговорност".
Във всяка категория може да се спечели индивидуална награда, която отличава най-добрия маркетингов специалист, както и отборна награда за най-добър маркетингов екип.
Въведена е и нова награда - „Изгряваща звезда“, за най-младите професионалисти с принос и роля в екипа. За нея могат да кандидатстват тези, които имат до 2 години опит, придобит след дипломиране.
В това издание на BAAwards са въведени промени, свързани с основната цел: насърчаване на професионализма в маркетинговите комуникации, съобщават още от БАР. Те са следните:
- Всеки участник в конкурса ще може да получи от член на съдийската група обратна връзка за оценката на кампанията.
- Разширява се комуникацията за представяне на ноу-хау на победителите: на партньорско събитие, което ще бъде обявено след гала-церемонията.
- Системата за оценяване е оптимизирана.
Цялата информация за конкурса, оценяването, журито и процеса нa кандидатстване може да бъде намерена на обновения му сайт.
През 2017 година конкурсът ще се проведе под мотото „Raising the БАР“. Организаторите „вдигат летвата“ пред маркетолозите. „Отправяме предизвикателство не само към себе си като организатори, които развихме категориите, наградите, критериите и оценяването в конкурса, не само към съдиите, от които изискваме да предоставят обратна връзка за кампанията на всеки участник, заедно с обосновка за получената оценка, но и към всички бъдещи участници в конкурса, които могат да се включат в групата на тези, които утвърждават най-високите професионални и етични стандарти; тези, които, определят тенденциите за положително развитие на маркетинговите комуникации; тези, които стават ролеви модели, способни да убедят както младите професионалисти, така и инвеститорите, че на българския пазар може и се прави маркетинг, сравним с най-добрите световни постижения“, коментира Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.
През 2016 г. в конкурса BAAwards взеха участие 36 проекта от 19 компании.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.