Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Стартира набирането на кампании за конкурса BAAwards 2017
Вече може да се подават за участие заявки с маркетингови кампании, реализирани в България, за конкурса BAAwards 2017, организиран от Българската асоциация на рекламодателите (БАР).
Системата за кандидатстване в четвъртото издание на конкурса за наградите на БАР е активна тук. Организациите, които искат да подадат своите кандидатури, могат да го направят от 29 май до 25 август 2017 г. Приемат се кампании, осъществени в периода от 1 януари 2016 до 15 май 2017 г.
Конкурсът отличава най-добрите постижения в сферата на маркетинговите комуникации. Той приема кампании в 10 категории: „Нов продукт", „Нова услуга", „Нова корпоративна марка", „Ребрандинг на продукт", „Ребрандинг на услуга“, „Корпоративен ребрандинг", „Пускане на пазара на обновен продукт", „Пускане на пазара на обновена услуга”, „Активиране на марка" и „Корпоративна социална отговорност".
Авторитетно жури от 11 маркетолози и комуникационни специалисти ще оценява кандидатите. Тази година членове на журито са Кирил Хаджидинев (председател), Юлиан Добрев, проф. д-р Христо Катранджиев, Кристина Петрова, Невена Цекова, Елица Серафимова, Ива Димова, Боряна Великова, Венцеслав Хиков, Д-р Кристиян Постаджиян и Валентин Коен.
Критериите, по които ще се формира оценката на журито са три - определяне на посоката, изпълнение и резултати. При критерия за определяне на посока ще се вземат предвид анализите на пазара и потребителските нужди, разбирането на потребителите, бизнеса, разкриването на нови възможности и поставянето на бизнес цели. При критерия за изпълнение на кампанията ще се оценяват инициативност, следене на развитието на проекта, придържане към основната посока, реагиране на промени, работа с партньори и с доставчици на услуги. При критерия „оценка на резултатите“ от значение ще бъде ефектът на кампанията върху познаваемостта и представата за марката, върху цялостния бизнес и постигането на поставените цели.
В конкурса могат да бъдат раздадени до 21 награди в 10-те категории (10 екипни, 10 индивидуални и награда „Изгряваща звезда“). Победителите ще бъдат обявени в последната седмица на септември на гала церемония.
Цялата информация за конкурса, критериите за оценка, журито и процеса нa кандидатстване може да бъде намерена на обновения сайт: baawards.com.
И тази година организаторите ще представят BAAwards ноу-хау, споделяйки най-добрите кампании, отличени в рамките на четвъртото издание на конкурса. По този начин Българската асоциация на рекламодателите (БАР) продължава да работи за развитието на по-високи професионални и етични стандарти в маркетинговите комуникации, отбелязват нейните представители.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.