Стартира набирането на кампании за конкурса BAAwards 2017

Стартира набирането на кампании за конкурса BAAwards 2017

Стартира набирането на кампании за конкурса BAAwards 2017

Вече може да се подават за участие заявки с маркетингови кампании, реализирани в България, за конкурса BAAwards 2017, организиран от Българската асоциация на рекламодателите (БАР). 

Системата за кандидатстване в четвъртото издание на конкурса за наградите на БАР е активна тук. Организациите, които искат да подадат своите кандидатури, могат да го направят от 29 май до 25 август 2017 г. Приемат се кампании, осъществени в периода от 1 януари 2016 до 15 май 2017 г.

Конкурсът отличава най-добрите постижения в сферата на маркетинговите комуникации. Той приема кампании в 10 категории: „Нов продукт", „Нова услуга", „Нова корпоративна марка", „Ребрандинг на продукт", „Ребрандинг на услуга“, „Корпоративен ребрандинг", „Пускане на пазара на обновен продукт", „Пускане на пазара на обновена услуга”, „Активиране на марка" и „Корпоративна социална отговорност".

Авторитетно жури от 11 маркетолози и комуникационни специалисти ще оценява кандидатите. Тази година членове на журито са Кирил Хаджидинев (председател), Юлиан Добрев, проф. д-р Христо Катранджиев, Кристина Петрова, Невена Цекова, Елица Серафимова, Ива Димова, Боряна Великова, Венцеслав Хиков, Д-р Кристиян Постаджиян и Валентин Коен.

Критериите, по които ще се формира оценката на журито са три - определяне на посоката, изпълнение и резултати. При критерия за определяне на посока ще се вземат предвид анализите на пазара и потребителските нужди, разбирането на потребителите, бизнеса, разкриването на нови възможности и поставянето на бизнес цели. При критерия за изпълнение на кампанията ще се оценяват инициативност, следене на развитието на проекта, придържане към основната посока, реагиране на промени, работа с партньори и с доставчици на услуги. При критерия „оценка на резултатите“ от значение ще бъде ефектът на кампанията върху познаваемостта и представата за марката, върху цялостния бизнес и постигането на поставените цели.

В конкурса могат да бъдат раздадени до 21 награди в 10-те категории (10 екипни, 10 индивидуални и награда „Изгряваща звезда“). Победителите ще бъдат обявени в последната седмица на септември на гала церемония.

Цялата информация за конкурса, критериите за оценка, журито и процеса нa кандидатстване може да бъде намерена на обновения сайт: baawards.com.

И тази година организаторите ще представят BAAwards ноу-хау, споделяйки най-добрите кампании, отличени в рамките на четвъртото издание на конкурса. По този начин Българската асоциация на рекламодателите (БАР) продължава да работи за развитието на по-високи професионални и етични стандарти в маркетинговите комуникации, отбелязват нейните представители.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ