Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|По-добри от другите
Тихият герой на маркетинга е силното рекламно копи. Може да си мислите, че продажбите не вървят добре, защото не комуникирате достатъчно с аудиторията, но това може да се дължи и на самото качество на тази комуникация. Достатъчно е да подобрите копирайтинга си и да излезете една стъпка пред конкурентите на пазара. Ето няколко тактики как да го постигнете.
Ниска цена
Ако продуктът ви е в сегмента на по-скъпите продукти, тогава го накарайте да изглежда евтин спрямо този на конкурентите ви. Виждал съм да използват като слоган: „Прави всичко, което и iPhone, но на половин цена“.
Използвайте изречения като:
- По-достъпен от всякога;
- Същото качество, по-ниска цена;
- Повече за по-малко и др.
Високо качество
Ако искате да се фокусирате върху това предимство, трябва да наблегнете на процеса на производство като основна движеща сила на продукта, например:
- Създаден от експерти;
- Конструиран с части от NASA;
- Ръчно изработен от парижкия хоролог Жерайн Кларк и др.
Водеща позиция
Тази тактика ще ви помогне да изглеждате безупречни. Добавете:
- Първият света (име на продукт);
- Най-добрият (вид продукт) в света;
- Шесткратен победител в (име на конкурс) и др.
Какви са предимствата ви?
Извадете на преден план онези черти на продукта, които липсват при конкурентите ви. Ако е необходимо, съставете списък с всички тях, за да изберете тези, които ще ви помогнат да продадете най-много. Например ако продавате телефон, който се зарежда бързо, предимството му е, че потребителят ще прекара по-малко време, свързан към зарядното устройство.
Веднъж щом обърнете внимание на тези тактики, процесът на подготовка на рекламната ви комуникация ще стане още една идея по-лесен. Малко компании правят уникални продукти, но не е задължително да сте уникални, за да имате добра печалба. Просто ви трябва по-добър маркетинг от този на конкуренцията.
Никлас Гоке за Medium.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.