Силна употреба на външната реклама в Копенхаген

"Това е ежедневният живот в Алепо", казва надпис върху автобуси от градския транспорт в столицата на Дания - Копенхаген, поставен в рамките на идейна социална кампания на организацията за защита на човешките права "Амнести интернешънъл".

Кампанията е изготвена от агенция Robert/Boisen & Like-minded и цели да пренесе реалността на разтърсвания от граждански конфликт град в идилията на мирен Копенхаген през лятото. 

Изпълнението е силна употреба на средствата на външната реклама за пренасяне на послания и създаване на обществена загриженост за едно място на света, изпълнено с раздор и разселване, посочват маркетингови наблюдатели. 

За рекламата съобщава блогът CreativeCriminals. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Асен Василев: Ние предложихме Барбутов на Васил Терзиев
Тръмп поиска незабавна оставка на управителя на Фед Джером Пауъл
План за бедствия: Японските власти предупредиха 723 общини да се готвят за „мегаземетресение“
Зеленски: Преговорите между Киев и Вашингтон за американска военна помощ продължават
Австралия отне визата на рапъра Кание Уест заради песен в прослава на нацизма
Темите за "езика" и "македонската идентичност" са напът да отпаднат от доклада на ЕП за РСМ
Световната здравна организация призова целия свят да вдигне цените на алкохол, цигари и сладки напитки
Оптимизъм на борсите в Европа на фона на търговското споразумение между САЩ и Виетнам*