Силна употреба на външната реклама в Копенхаген


"Това е ежедневният живот в Алепо", казва надпис върху автобуси от градския транспорт в столицата на Дания - Копенхаген, поставен в рамките на идейна социална кампания на организацията за защита на човешките права "Амнести интернешънъл".

Кампанията е изготвена от агенция Robert/Boisen & Like-minded и цели да пренесе реалността на разтърсвания от граждански конфликт град в идилията на мирен Копенхаген през лятото. 

Изпълнението е силна употреба на средствата на външната реклама за пренасяне на послания и създаване на обществена загриженост за едно място на света, изпълнено с раздор и разселване, посочват маркетингови наблюдатели. 

За рекламата съобщава блогът CreativeCriminals. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 10 до 16 ноември
Времето: Облачно и дъждовно
Южна Корея намалява данъка върху дивидентите и планира по-строги цели за намаляване на емисиите до 2035 г.
"Търкиш еърлайнс" иска пълен контрол върху "СънЕкспрес"
Деница Сачева: Следващата седмица ще има нов Съвет за тристранно сътрудничество, на който вероятно ще бъдат обсъдени всички параметри на бюджета
Великобритания изпраща военни експерти и техника на Белгия за борба с дронове
Обвинения: Висшите шефове на BBC подадоха оставки заради монтаж на реч на Тръмп
7 фрази, които превръщат добрите екипи в страхотни