Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Стратегия за историята
Докато TikTok и кратките видеа станаха актуална опция за ангажиране на много хора, Stories в платформата Instagram все още предлага голям обхват и потенциал за брандиране, а когато се използва по правилния начин, може да подобри общността и ангажираността около вашите продукти, пише Social Media Today.
Какъв е „правилният начин“ за използване на инструмента? За да даде повече представа за това, екипът на Socialinsider проведе анализ на над 962 хил. истории на брандове, за да види какво работи, какво насърчава по-добър отговор и как да се използва най-добре.
Пълният доклад е тук, а негов обобщен вариант можете да видите и в следващата инфографика, за да подобрите стратегията си за Instagram Stories през новата година.
[[{"fid":"385605","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":5831,"width":2550,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
По материал на Social Media Today
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.