Стратегия за историята

Стратегия за историята

Докато TikTok и кратките видеа станаха актуална опция за ангажиране на много хора, Stories в платформата Instagram все още предлага голям обхват и потенциал за брандиране, а когато се използва по правилния начин, може да подобри общността и ангажираността около вашите продукти, пише Social Media Today.

Какъв е „правилният начин“ за използване на инструмента? За да даде повече представа за това, екипът на Socialinsider проведе анализ на над 962 хил. истории на брандове, за да види какво работи, какво насърчава по-добър отговор и как да се използва най-добре.

Пълният доклад е тук, а негов обобщен вариант можете да видите и в следващата инфографика, за да подобрите стратегията си за Instagram Stories през новата година.

[[{"fid":"385605","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":5831,"width":2550,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

По материал на Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Как да различите добрия от лошия стрес
Цитат на деня
Микроинфлуенсърите предефинират доверието в дигиталния маркетинг
На днешната дата, 27 април. Рождениците днес
Председателят на Toyota предлага 42 млрд. долара за изкупуване на най-голямото дъщерно дружество на компанията
Развиващите се пазари залагат на победител след търговската война. Изборът им не е нито Китай, нито САЩ.
Кремъл: Путин е потвърдил пред Уиткоф готовността на Москва да преговаря с Киев без предварителни условия
Тръмп-младши иска Източна Европа да избере САЩ пред Китай за бизнес партньор