Тенденциите за ангажираност в Instagram, базирани на 100 млн. публикации (Инфографика)

Тенденциите за ангажираност в Instagram, базирани на 100 млн. публикации (Инфографика)

Какво работи в Instagram през 2021 г. и кои елементи трябва да добавите към маркетинговия си подход в тази мрежа? Това се опита да разбере екипът от Mention в най-новия си изследователски доклад, обединявайки се с Hubspot в анализ на над 100 милиона публични публикации от милион потребители. Целта на проучването била да се установят ключови тенденции и промени в ангажираността на потребителите на Instagram, пише socialmediatoday.com

Разбира се, тенденциите за ангажираност ще се различават в зависимост от аудиторията, така че не всяка обща тенденция ще съответства на това, което виждате. Но като разберете последните промени, можете да преразгледате стратегията си - или поне да експериментирате с нови опции, за да видите дали те подобряват вашите резултати. 

Ключовите открития можете да видите в инфографиката. 

[[{"fid":"374169","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1866,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ