„Ти си следващ!“

„Ти си следващ!“

Определям се като имунизиран към маркетинга. Родителите ми ме отгледаха с мисълта да не вярвам на рекламите, билбордите и т.н. Днес подсъзнанието ми маркира повечето реклами като „спам“. Ако не беше фактът, че се опитвам да стана маркетолог, може би никога през живота си нямаше да обърна внимание на друга реклама.

Наскоро едно послание ме изненада. Обикновено преминавам покрай всичко, напомнящо ми за call-to-action, но това ме порази. Накара ме да спра и да се загледам.

Твърдение и команда

„Помогнах на 10 000 души да отслабнат. Ти си следващ.“

Открих това в имейла си, изпратено от блог за диети. Никога не съм опитвал да отслабна през живота си, единствено съм спортувал, за да натрупам повече тегло. Но изведнъж се почувствах задължен да се регистрирам във формата. Може би пък е време да отслабна.

Ето защо това изречение е толкова въздействащо.

Първата част, „Помогнах на 10 000 души да отслабнат“, казва на читателя две неща: отсреща има експерт по борбата със затлъстяването, който е много добър в това, което прави. Цифрата 10 000 може да е измислена, но за обикновния читател предизвиква любопитство.

Следващата фраза е по-важната – „Ти си следващ“. Кара ме да си представя военен, който стриктно ми заповядва какво да правя и за родителите ми, когато са строги. Това е вид команда и, за разлика от повечето копита, опитва кодирано да ме убеди, че е време да действам и това е заповед.

Как да го приложим?

Истината е, че тази фраза не е нова. Ако я потърсите онлайн, ще намерите десетки сайтове, които я използват под някаква форма. Можете да я приложите и вие, просто следвайте този шаблон:

„(Неустоимо описание за това какво правите и до колко хора сте достигнали). Ти си следващ.“

Ето няколко примера:

  • Университетът в Южна Калифорния даде старт на кариерата на над 10 млн. студента. Ти си следващ.
  • Направих революция в продажбените процеси на над 100 компании. Ти си следващ.
  • Swiffer направи чистенето лесно за 2 млн. души по света. Ти си следващ.

Искате скок в продажбите? Проверете дали този шаблон бъде ефективен за вашия бизнес.

Никлас Гьоке за Medium.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ