Най-добрите отговори на въпроса "Как съдържанието в TikTok става вирусно?"

Най-добрите отговори на въпроса Как съдържанието в TikTok става вирусно?

Какво наистина работи в TikTok и върху кои елементи трябва да се фокусирате в опитите си за създаване на съдържание за платформата?

Най-добрият отговор наистина е органичното съдържание, след като потребителите на TikTok реагират по-добре на реклами и кампании, които са в съответствие със стиловете на презентация и форматите на обикновените потребителски клипове в приложението. Но, ако искате да стигнете по-далеч, проучване на екипа на SEMRush може да ви помогне.

Платформата е провела анализ на 300 от най-популярните клипове в TikTok, за да измери кои са общите елементи във всеки от тях и какво въздействие може да има, включително от гледна точка на хаштагове и ключови думи.

Откритията може да помогнат и за вашата стратегия. Вижте ги в инфографиката.

[[{"fid":"384157","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":5441,"width":671,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

По материал на Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ