Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-добрите отговори на въпроса "Как съдържанието в TikTok става вирусно?"
Какво наистина работи в TikTok и върху кои елементи трябва да се фокусирате в опитите си за създаване на съдържание за платформата?
Най-добрият отговор наистина е органичното съдържание, след като потребителите на TikTok реагират по-добре на реклами и кампании, които са в съответствие със стиловете на презентация и форматите на обикновените потребителски клипове в приложението. Но, ако искате да стигнете по-далеч, проучване на екипа на SEMRush може да ви помогне.
Платформата е провела анализ на 300 от най-популярните клипове в TikTok, за да измери кои са общите елементи във всеки от тях и какво въздействие може да има, включително от гледна точка на хаштагове и ключови думи.
Откритията може да помогнат и за вашата стратегия. Вижте ги в инфографиката.
[[{"fid":"384157","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":5441,"width":671,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
По материал на Social Media Today
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.