Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Топ 10 на най-скъпите световни марки според Brand Finance
Световният гигант Amazon оглавява тазгодишната глобална класация на най-скъпите брандове в света, според консултантската фирма Brand Finance.
Brand Finance е създадена през 1996 г. с цел да стеснява моста между маркетинга и финансите, посочва описанието на дейността й в нейния доклад за 2018 г., публикуван онлайн. Над 20 години тя помага със своите изследвания на компаниите и организациите от всякакви видове по света да свързват своите марки с финансовите си резултати. "Гордеем се с нашите ключови силни черти - независимост, техническа надеждност, прозрачност и експертиза", отбелязват още от Brand Finance.
Експертите сравняват хиляди от големите брандове на всички пазари всяка година, определяйки кои са най-силните и ценни сред тях за финансовия успех на компаниите.
Топ 10 за 2018 г. изглежда така:
10. ICBC - 59,189 млн. долара.
9. Walmart - 61,480 млн. долара.
8. Verizon - 62,826 млн. долара.
7. Microsoft - 81,183 млн. долара.
6. AT&T - 82,422 млн. долара.
5. Facebook - 89,684 млн. долара.
4. Samsung - 92,289 млн. долара.
3. Google - 120,911 млн. долара.
2. Apple - 146,311 млн. долара.
1. Amazon - 150,811 млн. долара.
През 2017 г., в миналогодишното издание на класацията, лидерът днес Amazon бе на третото място. Google беше първа, а сега с Amazon си разменят местата, при много силни бизнес резултати на компанията на Джеф Безос.
Apple остава вторият най-скъп бранд в света за поредна година. Samsung се изкачва до четвъртата позиция, след като беше шеста през 2017 г. Facebook е пета, докато беше девета през 2017. Нейното, пето място в света през миналата година заемаше Microsoft. ICBC, или Industrial and Commercial Bank of China, е една от най-големите банки в света и е единственият китайски бранд в класацията.
"Силата и стойността на бранда Amazon дават на акционерите разрешение той да се разширява безспирно в нови сектори и географски райони. Всички доказателства предполагат, че невероятният Amazon ще продължи да расте безкрайно и експоненциално", коментира главният изпълнителен директор на Brand Finance Дейвид Хей.
Най-голяма загуба на бранд стойност през последната година има при Toshiba (43%), Under Armour (36%), ExxonMobil (36%), Heinz (27%), L'Oréal (25%), Hilton (24%).
Най-много се е покачила стойността на американските брандове - 45% или 2,527.7 млрд. долара, следвани от китайските - 15% и немските - 7%, японските - 7%, френските - 5% и британските - 4%. Такива са най-скъпите марки в света по национален признак.
Целия доклад може да видите тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.