10-те най-скъпи думи в Google

10-те най-скъпи думи в Google

Определени ключови думи за търсене в Google са суперценни, заради огромния интерес на потребителите към тях, и това е така, откакто най-голямата интернет търсачка предлага услугата си. 

Кои са те сега и защо е невероятно скъпо да се таргетират за онлайн реклама чрез използване на AdWords - платформата на Google pay-per-click (PPC)? На този въпрос предлага отговор Inc.com. 

Авторите посочват, че една от тези думи за търсенето на английски език е "Business Services" или "бизнес услуги". Ако една интернет кампания таргетира тази невероятно конкурентна ключова дума, тя ще струва на рекламодателя си средно $58.64 за клик от интернет потребител върху думата. Това означава, че винаги, когато някой търси в Google ключови думи като "data room" (място за съхранение на данни) или "factoring company" (производител) и кликне върху PPC реклама (която ще се появи с обозначение "Ad" под и над резултатите на органичното търсене в Google), Google ще таксува тази фирма почти 59 долара. 

Да кажем, че един рекламодател събира 100 клика от тази реклама на ден. Този рекламодател ще трябва да плаща:

  • $6000 дневно
  • $180,000 месечно
  • $2.2 милиона годишно

Google показва най-много до 7 AdWords PPC реклами на страница. Така че умножете тези резултати по 7 - това е само за първа страница от резултатите от търсенето.

Ако проверим думите "data room" в резултатите от търсене в Google ще видим, че 7 и повече рекламодатели се виждат на втора страница, седем и повече на трета и дори след това. 

Това е начинът, по който Google е подреждала над 79 млрд. долара в рекламни приходи за миналата година. Като "Business Services" не е единствената суперскъпа дума. Ето и списък на 10-те най-скъпи за онлайн рекламодателите ключови думи за търсене в Google: 

Business Services - $58.64 за клик. 

Bail Bonds - $58.48

Casino - $55.48

Lawyer - $54.86

Asset Management - $49.86

Insurance - $48.41

Cash Services & Payday Loans - $48.18

Cleanup & Restoration Services - $47.61

Degree - $47.36

Medical Coding Services - $46.84

Подборът е по данни на WordStream за топ ключовите думи, събрани между 1 юни 2016 г. и 12 юни 2017 г., а след това категоризирани. 

Един от начините да подобрят резултатите си рекламодателите през годините и да намалят разходите, е като повишат нивата на разговори от потребителите. Как? Като подобрят своя quality score - измерител, който Google използва, за да определи къде AdWords рекламите се подреждат в резултатите от платеното търсене и колко рекламодателите плащат за всеки клик. 

Висококачествените резултати от търсене на по-ниски цени за кликване на реклама и плащане на по-малко за клик почти винаги гарантират по-нисък разход за разговор. 

Всъщност, данните показват, че рекламодателите могат да намаляват разходите за разговори от 16 на 80%, като оптимизират своя quality score.

Така че, ако си мислите за рекламиране в Google, но се тревожите колко скъпо ще излезе да таргетирате ключовите думи, които искате, просто помнете: тези разходи са средни. Не всички рекламодатели плащат високите цени. Някои плащат дори повече. А умните онлайн рекламодатели плащат много по-малко, защото са се научили да оптимизират кликове и разговори. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Япония вдигна изтребители, след като руски стратегически бомбардировачи прелетяха над Японско море
Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
Ще плащаме ли „такса водомер”, без дори да ползваме вода?
Бързото ранно разпространение на птичи грип в Европа поражда опасения от нова криза
Орбан: Унгария работи върху начин за заобикаляне на американските санкции срещу руските петролни компании
Гърция предоставя на концесии за природен газ четири блока край Пелопонес и Крит
Продажбата на активи на „Лукойл" ще става след решение на МС при одобрение от ДАНС
Културни кодове: Кандидатстването за работа стана твърде скъпо начинание