10-те най-скъпи думи в Google

10-те най-скъпи думи в Google

Определени ключови думи за търсене в Google са суперценни, заради огромния интерес на потребителите към тях, и това е така, откакто най-голямата интернет търсачка предлага услугата си. 

Кои са те сега и защо е невероятно скъпо да се таргетират за онлайн реклама чрез използване на AdWords - платформата на Google pay-per-click (PPC)? На този въпрос предлага отговор Inc.com. 

Авторите посочват, че една от тези думи за търсенето на английски език е "Business Services" или "бизнес услуги". Ако една интернет кампания таргетира тази невероятно конкурентна ключова дума, тя ще струва на рекламодателя си средно $58.64 за клик от интернет потребител върху думата. Това означава, че винаги, когато някой търси в Google ключови думи като "data room" (място за съхранение на данни) или "factoring company" (производител) и кликне върху PPC реклама (която ще се появи с обозначение "Ad" под и над резултатите на органичното търсене в Google), Google ще таксува тази фирма почти 59 долара. 

Да кажем, че един рекламодател събира 100 клика от тази реклама на ден. Този рекламодател ще трябва да плаща:

  • $6000 дневно
  • $180,000 месечно
  • $2.2 милиона годишно

Google показва най-много до 7 AdWords PPC реклами на страница. Така че умножете тези резултати по 7 - това е само за първа страница от резултатите от търсенето.

Ако проверим думите "data room" в резултатите от търсене в Google ще видим, че 7 и повече рекламодатели се виждат на втора страница, седем и повече на трета и дори след това. 

Това е начинът, по който Google е подреждала над 79 млрд. долара в рекламни приходи за миналата година. Като "Business Services" не е единствената суперскъпа дума. Ето и списък на 10-те най-скъпи за онлайн рекламодателите ключови думи за търсене в Google: 

Business Services - $58.64 за клик. 

Bail Bonds - $58.48

Casino - $55.48

Lawyer - $54.86

Asset Management - $49.86

Insurance - $48.41

Cash Services & Payday Loans - $48.18

Cleanup & Restoration Services - $47.61

Degree - $47.36

Medical Coding Services - $46.84

Подборът е по данни на WordStream за топ ключовите думи, събрани между 1 юни 2016 г. и 12 юни 2017 г., а след това категоризирани. 

Един от начините да подобрят резултатите си рекламодателите през годините и да намалят разходите, е като повишат нивата на разговори от потребителите. Как? Като подобрят своя quality score - измерител, който Google използва, за да определи къде AdWords рекламите се подреждат в резултатите от платеното търсене и колко рекламодателите плащат за всеки клик. 

Висококачествените резултати от търсене на по-ниски цени за кликване на реклама и плащане на по-малко за клик почти винаги гарантират по-нисък разход за разговор. 

Всъщност, данните показват, че рекламодателите могат да намаляват разходите за разговори от 16 на 80%, като оптимизират своя quality score.

Така че, ако си мислите за рекламиране в Google, но се тревожите колко скъпо ще излезе да таргетирате ключовите думи, които искате, просто помнете: тези разходи са средни. Не всички рекламодатели плащат високите цени. Някои плащат дори повече. А умните онлайн рекламодатели плащат много по-малко, защото са се научили да оптимизират кликове и разговори. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
След повече от десетилетие: NASA загуби връзка с орбиталния апарат на Марс Maven
Зетят на Тръмп се оттегля от офертата на Paramount Skydance за придобиване на Warner Bros. Discovery
МАЕ: Глобалното търсене на въглища достигна рекордно високо ниво тази година, очаква се спад до 2030 г.
Парламентът прие на първо четене удължителният бюджет за 2026 година
Опасно орбитално разминаване между Starlink и китайски сателити
Рекорд: Испания отчете близо 100 млн. туристи през 2025 г. и дебне конкуренцията