Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|10-те правила на работата с клиенти
Най-ценният актив на всеки бизнес са клиентите. Какъв обаче е правилният подход на общуване с тях? Не малко книги са изписани, не един пример е даден.
MarketingAbout предлага своя вариант за 10-те правила за успех в потребителското обслужване. Да припомним:
1. Клиентът може не винаги да е прав, но винаги трябва да печели.
2. Той е шефът! Вие сте в бизнеса, за да служите на неговите нужди и печелите от това. Ще успявате само, ако знаете какво иска той. Изслушвайте потребителите, във ваш интерес е. Редовно търсете обратна връзка.
3. Служителите трябва да са добър слушател. Те трябва да умеят да разбират какво наистина искат хората, като анализират тона им, езика на тялото, изразите им и най-вече чувствата, които показват и за които говорят.
4. Трябва да сте предвидливи и да знаете от какво имат нужда потребителите. Хората не купуват продукти и услуги. Те купуват добро отношение и решения на техни проблеми.
5. Клиентите трябва да се чувстват важни и оценени. Отнасяйте се към тях като към отделни личности. Накарайте служителите си винаги да се обръщат към тях по име, да говорят честно и да им правят само искрени комплименти.
6. Потребителите трябва да са наясно как работи компанията. Организацията ви може да има най-добрата система за това да се свърши работата, но ако потребителите не я разбират, могат да се объркат, да изгубят търпение и да се ядосат.
7. Оценете тяхното „Да!“. Винаги търсете начини да им помогнете. Изпълнявайте това, което сте обещали.
8. Извинете се, когато нещо наистина се обърка. Извиненията са най-лесният и бърз начин да обърнете пак играта във ваша полза, а и клиентите ги оценяват. Когато поемете отговорност, печелите доверието на хората.
9. Предложете повече от очакваното. Старайте се да сте уникални, за да сте по-добри от конкуренцията.
10. Отношението към служителите в компанията трябва да е същото като към клиентите. Служителите са вашите вътрешни клиенти, които имат нужда от признание. Мислете за тях и се старайте да им доказвате постоянна, че са важни за вас и общото дело. Доволните екипи означават и доволни потребители.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Демократи от американския Конгрес искат Андрю Маунтбатън Уиндзор да отговаря на въпросите за Епстийн в САЩ
Свят |Шефът на Razar: Подгответе се изкуственият интелект да промени всичко в гейминг индустрията
Технологии |Министър Вълчев: Ще има увеличение на учителските заплати
България |Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Свят |Белият дом ще обяви, че китайските съоръжения на Nexperia ще възобновят доставките на чипове
Технологии |Министър Вълчев: Ще има увеличение на учителските заплати
България |Китайският президент Си Дзинпин предлага създаване на глобален орган за регулиране на изкуствения интелект
Технологии |Пентагонът е дал зелена светлина за предоставяне на „Томахоук“ на Украйна. Решението е в ръцете на Тръмп
Свят |Румен Радев: Само партията, която лично аз обявя, може да бъде моя партия
Политика |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Френският премиер призовава за преговори на закрити врати след одобряването на нов данък върху богатството
Политика |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
Свят |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.