Безсмислено похарчени пари за маркетинг - къде?

Безсмислено похарчени пари за маркетинг - къде?

Не влагайте пари в маркетинга, освен ако не сте сигурни, че инвестицията ще ви се отплати. Това съветва Джефри Джеймс – редовен автор в онлайн секцията за маркетинг на американското списание Inc. Той даде повод за дискусия с материал, озаглавен „Топ 3 на начините, по които маркетингът хаби пари”.

Ето какво коментира.

„Дори в трудни времена, компаниите харчат много пари за маркетинг, надявайки се, че това ще доведе до резултати в бъдещите продажби. За съжаление маркетингът е една от тези области, в които е наистина лесно да се хабят пари. Ето и три популярни начина това да се прави.

1. Брошурите. Така и не разбрах странното възхищение, което маркетинг групите изпитват от тях, защото от това, което виждам, клиентите почти никога не ги четат. И, което е по-важно, брошурите окуражават лошия навик търговците да се преструват, че те ще продадат вместо тях. На практика често той се обобщава с израза „Мога ли да ви изпратя брошура?”. Единственият случай, в който брошурата е необходима, е когато потенциални клиенти разпознаят липсата й като липса на присъствие на пазара. Но, тези ситуации са сравнително редки.

2. Бранд рекламирането. Всички реклами, които са свързани с вашия бранд, вместо с продуктите и услугите ви, са пари на вятъра. Брандът е резултат от две неща: 1.) качеството и ползата от вашия продукт или услугата ви и 2.) как се отнасяте към клиентите си. Начинът да подобрите бранда си и да го направите по-видим е като 1.) имате по-добри продукти и 2.) се отнасяте по-добре към клиентите си.

Изпитани истини за продажбите

3. Инструментите за продажби. Да бъда ясен: силното желание на маркетинг групи да снабдят отделите за продажби с инструменти за продажби като имейли за потенциалните клиенти, предписания и други са абсолютно задължителни. Проблемът е в изпълнението. Много често тези инструменти отразяват начина, по който маркетолозите си представят, че потенциалните клиенти ще реагират. Ако има едно единствено нещо, в което съм сигурен, когато стане дума за отношенията между търговци и маркетинг, то е, че на търговците трябва да се дава възможност сами да създават инструменти за продажби.”

Какво мислите?

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Борисов: Ще бъдем консолидирни тези дни, не на инат, а за да влезем в еврозоната
Тръмп пред Politico: Ситуацията в Европа е тежка и заплашва бъдещето на континента
Зеленски: Готови сме за прекратяване на огъня срещу енергийни обекти, ако Русия се съгласи на това
Албанският „Крал на бягствата“ се измъкна за четвърти път от италиански затвор
Саудитска Арабия позволява на богати чужденци да си купуват алкохол
Парадоксът на успеха – защо постигането на вашите целите няма да ви направи щастливи
Затвор ол инклузив: Турция строи огромна съдебна зала за едновременни процеси срещу стотици обвиняеми
Има 7 вида почивка. От кой тип се нуждаете?