Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Билбордовете винаги подкрепяйте с онлайн
Интегрираният маркетинг е холистичен подход към комуникацията.
Казано по-простичко, става дума за обединено представяне на марката, за общ имидж на компанията. Става дума да сте постояннни едновременно в маркетинга ви онлайн и офлайн (т.е. в способите за рекламиране без помощта на мрежата).
Постоянството е ключът потребителите да разбират маркетинг съобщението. То ще доведе до по-добър резултат и ще възвърне инвестицията. Интегрираният маркетинг помага да се оптимизират разходите за реклама, независимо дали в интернет или по друг начин, както и да се насочва правилната сума към най-ефективния подход.
Ще споделя пример с вас: Преди няколко години имаше билборд в района ми - изобразяваше мъж, предлагащ брак на жена. Всъщност, не беше истинско предложение, а само рекламна акция, която целеше да създаде шум около производител на бижута, което и стори, но по мое мнение кампанията се провали.
Провали се, защото хората биха видяли билборда и след това биха потърсили онлайн новини във връзка с „билборд предложението“. Знаете ли какво откриха тогава? Моят личен уеб-сайт, в който говорих за него. Коментирах нещо във връзка с това, че се надявам младата дама да го е забелязала с оглед на това, че потребителите развиха в последните години лека форма на слепота към билбордовете.
Няколко седмици по-късно същата фирма купи друг билборд на същата локация. На него пишеше: Този мъж предложи на билборд, повечето мъже ходят в „...“ (името на бижутерския магазин)“.
Добре, хитро беше по някакъв начин.
Но ако агенцията беше създала съвсем умна кампания, щеше да разработи тази идея много по-всеобхватно, получавайки повече шум за парите си и дори повече видимост и показност. Концепцията имаше нужда да добави още към преживяването на потенциалния клиент, според мен. Може би една интегрирана кампания би изглеждала така:
- Билборд с фалшиво предложение за брак.
- Блог или уеб-сайт, оптимизиран за търсене на информация за това предложение, така че когато хората търсят, откриват уеб-сайт, споделящ фалшивата история.
- Един блог или сайт можеше да разкаже историята как са се влюбили. Можеше дори да се включи и видео. (подобни опити за създаване на вирусно видео като скрита реклама са правени неведнъж, някои от които са много успешни.)
- Уеб-сайтът или блогът всъщност са създадени, за да доразвият изживяването при досега с рекламата и да насочат хората „у дома“, т.е. към сайта на магазина за бижута, „където обикновено ходят мъжете“. Ангажираш потребителя, създаваш някаква емоция и оставаш в ума му по-дълго.
Това е един пример как интегрираният маркетинг, в който онлайн медиите се съчетават с други ефективни кампании в различни канали, може да повиши популярността на маркетинг съобщението. Всичко това може да се случи без да бъдат влагани много средства. Или поне по-малко от тези, вложени за външна реклама.
Лаура Лейк за TheBalance.com/Marketing
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.